השירות ניתן לתושבי ישראל שאינם אזרחים.
יש למלא את הטפסים הנדרשים ולשלוח אותם בדואר אל נציגות ישראל בארץ השהייה.
בהנפקת תעודת מעבר ראשונה, או במקרה שתעודת המעבר הישנה אבדה, נגנבה או הושחתה, יש להגיע לנציגות ישראל בארץ השהייה כדי ולהגיש את הבקשה. .
ההגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש באמצעות המערכת לזימון תורים
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.
שימו לב:
במידה ויש לכם בעיות רפואיות והנכם נעזרים בציוד רפואי, או שמושתל בגופכם שתל מתכתי אנא הצטידו באישור רפואי מתאים.
אם מגיע איתכם מלווה סיעודי שאינו בן משפחה, יש להוסיף את פרטיו בקביעת התור.
אין להגיע לפגישה בקונסוליה עם תיקים גדולים, חפצים יקרי ערך, סכומי כסף גדולים, ציוד אלקטרוני כגון: מחשבים ניידים, טאבלטים וכו' מלבד טלפון אישי.
מבקרים אשר יגיעו עם ציוד אלקטרוני לא יורשו להיכנס לקונסוליה.
אם יש לכם אזרחויות נוספות אנא הביאו איתכם את כל הדרכונים הזרים שיש לכם.
כיצד להגיש בדואר
יש לשלוח את כל המסמכים הדרושים בצירוף אמצעי תשלום.
תשלום האגרה ואופן החזרה:
לתמחור עיין בטבלת העמלות.
כאשר שולחים חבילה לקונסוליה:
אנא וודאו כי שמכם המלא והכתובת מופיעה על המעטפה.
יש לשלוח את החבילה במעטפה נקייה, או במעטפה של חברה מוכרת – פדאקס/UPS/USPS
ניתן לשלום באחת מהדרכים הבאות בלבד:
1 . כרטיס אשראי - נא למלא טופס תשלום. אמריקן אקספרס לא יתקבל.
2 . Cashier's Check/Money Order . הקונסוליה אינה יכולה לקבל המחאות אישיות.
קבלת הדרכון בחזרה מהקונסוליה:
אנו ממליצים לשלוח מעטפת החזרה ששולמה מראש או תווית FedEx .
אם לא יסופק, נחזיר את הדרכון באמצעות FedEx . נדרש תשלום אגרה נוספת (ראה תמחור בטופס התשלום).
כדי להשתמש בשיטת משלוח זו, יש לשלם את האגרה בעת הגשת הבקשה.
כתובת למשלוח הדואר:
The Consular Department at the Consulate General of Israel to the Pacific Northwest in San Francisco. 456 Montgomery St, Suite #2100, San Francisco, CA 94104