השירות ניתן לתושבי ישראל שאינם אזרחים.
יש למלא את הטפסים הנדרשים ולשלוח אותם בדואר אל נציגות ישראל בארץ השהייה.
בהנפקת תעודת מעבר ראשונה, או במקרה שתעודת המעבר הישנה אבדה, נגנבה או הושחתה, יש להגיע לנציגות ישראל בארץ השהייה כדי ולהגיש את הבקשה. .
הגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש.
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.
לפני הגעתך, יש לפעול לפי ההוראות הבאות:
1. יש להגיע עם כל הדרכונים שלך - אם יש לך אזרחות זרה נוספת, הקפד להגיע עם כל הדרכונים.
2. אסור להגיע עם נשק או אמצעי הגנה עצמית, כולל סכינים, מקלות, תרסיס פלפל וכו'.
3. אין להגיע מכשירים אלקטרוניים למעט טלפון נייד. מבקרים שמגיעים עם מחשבים/טאבלטים לא יורשו להיכנס.
4. אין אחסון חפצים במקום - הימנעו מלהגיע עם ציוד שאינו חיוני. בנוסף, אל תביא פריטים יקרי ערך וסכומי כסף גדולים.
5. אל תביא מבקרים נוספים שאינם דרושים למטרת הפגישה.
6. אם יש לך מגבלה פיזית או אם עברת טיפול רפואי, כגון קוצב לב, שתלים וכו', הקפד להגיע עם המסמכים המאשרים זאת.
7. יש שוטר בלובי של הבניין, עליך לציית להוראותיו ולפעול בהתאם להנחיותיו.
תודה על שיתוף הפעולה.
כיצד להגיש בדואר
יש לשלוח את כל המסמכים הדרושים בצירוף אמצעי תשלום.
תשלום האגרה ואופן החזרה:
לתמחור עיין בטבלת העמלות.
כאשר שולחים חבילה לקונסוליה:
אנא וודאו כי שמכם המלא והכתובת מופיעה על המעטפה.
יש לשלוח את החבילה במעטפה נקייה, או במעטפה של חברה מוכרת – פדאקס/UPS/USPS
ניתן לשלום באחת מהדרכים הבאות בלבד:
1 . כרטיס אשראי - נא למלא טופס תשלום. אמריקן אקספרס לא יתקבל.
2 . Cashier's Check/Money Order . הקונסוליה אינה יכולה לקבל המחאות אישיות.
קבלת הדרכון בחזרה מהקונסוליה:
אנו ממליצים לשלוח מעטפת החזרה ששולמה מראש או תווית FedEx .
אם לא יסופק, נחזיר את הדרכון באמצעות FedEx . נדרש תשלום אגרה נוספת (ראה תמחור בטופס התשלום).
כדי להשתמש בשיטת משלוח זו, יש לשלם את האגרה בעת הגשת הבקשה.
כתובת למשלוח הדואר:
The Consular Department at the Consulate General of Israel to the Pacific Northwest in San Francisco. 456 Montgomery St, Suite #2100, San Francisco, CA 94104