Skip to main content

בקשה לקבלת תמצית רישום ממרשם האוכלסין

שירות זה מאפשר לאזרחי ותושבי ישראל להגיש בקשה לקבלת תעודה ובה תמצית רישום הכוללת את הפרטים האישיים כפי שהם מופיעים במרשם האוכלוסין
מסמכים נדרשים
צילום תעודה מזהה או דרכון.
ייפוי כוח ותעודת זהות של בן המשפחה - אם הבקשה היא עבור בן משפחה מקרבה ראשונה
ייפוי כוח מעורך דין או פסק דין מבית משפט -אם הבקשה היא עבור בן משפחה אחר או עבור הזולת
האם צריך להגיע לנציגות?
אין חובת התייצבות בנציגות וניתן לשלוח בדואר או בדואר אלקטרוני
שימו לב
ניתן להגיש את הבקשה באמצעות הדוא"ל.

ניתן להזמין את התעודה עם חותמת אפוסטיל. הנ"ל כרוך באגרה עפ"י המצוין בלוח האגרות המופיע באתר.

אנא שימו לב שתעודה זו מונפקת בעברית בלבד.
1
תנאים לקבלת השירות
2
Related documents
איך להגיש את הבקשה
3
send form
טפסים ומסמכים נדרשים
4
appointment
זימון פגישה
1
תנאים לקבלת השירות

אזרחי ותושבי ישראל או כל בעל עניין בדבר לקבל תעודה המכילה תמצית פרטי רישום ממרשם האוכלוסין. 

2
איך להגיש את הבקשה

באמצעות הדואר – יש לשלוח את הטפסים והמסמכים הנדרשים בצירוף צילום של מסמך מזהה.

באמצעות דואר אלקטרוני - בצירוף הטפסים והמסמכים הנדרשים 
 

שימו לב

אם הבקשה מוגשת עבור בן משפחה מקרבה ראשונה - יש לצרף ייפוי כוח ותעודת זהות של בן המשפחה. 

אם הבקשה מוגשת עבור בן משפחה אחר, או עבור הזולת - יש לצרף ייפוי כוח מעורך דין או פסק דין מבית משפט.

4
זימון פגישה

יש לקבוע תור באמצעות המערכת לניהול תורים ולהגיע לנציגות בארץ השהייה.

טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.

5
תשלום אגרה

השירות אינו כרוך בתשלום

תיאום פגישה
הגעה בתיאום מראש באמצעות דוא"ל:
consular@helsinki.mfa.gov.il
נא לצרף לדוא"ל צילום דרכון ופירוט הבקשה.