Skip to main content

טקס תרומה למועדון הכדורגל ואקדמית כדור היד תחת הכותרת ספורט ושלום 2024

שגרירות ישראל בקמרון ורוג'ר מילה העבירו ציוד ספורט למועדון הכדוריד TKC ולאקדמיית הכדורגל, תחת הנושא: 'ספורט ושלום'.

Hand-over ceremony of sports equipment

שגרירות ישראל בקמרון ורוג'ר מילה היו גאים למסור ציוד ספורט למועדון הכדוריד TKC ולאקדמיית הכדורגל, תחת הנושא: 'ספורט ושלום'.

חשוב לזכור כי היחסים בין שגרירות ישראל וח.י. קרן Coeur d'Afrique של Roger Milla ותיקה, ידידותית ומצוינת.

באוגוסט 2017, H.E. רוג'ר מילה התקבל כאורח רשמי של מדינת ישראל. השגריר הנודד פגש בכירים ישראלים, ביקר בהתאחדות הכדורגל הישראלית, במרכזי אימוני ספורט, בתי ספר, תכניות לנכים ובמוזיאון השואה (יד ושם). זה איפשר לו ליזום שותפויות וליצור קשרים המועילים כעת לקרן Coeur d'Afrique.

בפברואר 2018, ארגנה שגרירות ישראל בשיתוף קרן Coeur d'Afrique של רוג'ר מילה ומשרד הספורט והחינוך האזרחי את הדגמת שיטת MIFALOT תחת הנושא: ''ספורט לשלום ולכידות חברתית'. MIFALOT הוא ארגון ישראלי ללא מטרות רווח המקדם את הספורט ככלי לפיתוח שלום בין קהילות שונות.

כמו כן, בשנת 2018, בשותפות עם קרן רוג'ר מילה, תרמה שגרירות ישראל ציוד לעסקים קטנים ל- Centre des Femmes Handicapées de la rue Manguiers ביאונדה. הציוד כלל מכונות תפירה, מחשבים, כסאות גלגלים ומקררים.

עדיין בתחום ההומניטרי, בשנת 2018 העבירה שגרירות ישראל יחד עם הקרן תרומה גדולה של תרופות למחלקת ילדים חרמשים של קרן שנטל ביאה.

עבור שגריר ישראל בקמרון, H.E. אמנון קלמר, יש לגבש ולחזק את שיתוף הפעולה ההדוק והפורה הזה, ומכאן היוזמה להמשך, עם קרן 'לב אפריקה', במסירת ציוד ספורט למועדון הכדוריד TKC ולאקדמיה לכדורגל.

הוא נזכר שקידום השלום חיוני לכל חברה. בהקשר הנוכחי של המתיחות במזרח התיכון שבו קיומה של ישראל מאוים על ידי ארגוני הטרור חיזבאללה בלבנון, דאעש באיראן והחות'ים בתימן, חשוב יותר מתמיד לזכור שמטרת ישראל היא לחפש ולקדם שלום בעולם הגלובלי. יחסים.