השירות ניתן לאזרחים ישראלים ותושבי קבע של מדינת ישראל, מגיל 16 וארבעה חודשים המתגוררים או שוהים בחוץ לישראל.
באמצעות דואר אלקטרוני– יש לצרף את כל המסמכים הנדרשים בצירוף צילום של דרכון, ודרכון של ההורים הישראלים ולשלוח במייל.
התייצבות בקונסוליה תהייה לפי שיקול דעתו של הנציג הקונסולארי.
טופס הודעה על התייצבות לשירות/ טופס 7202.
יש לקבוע תור באמצעות המערכת לניהול תורים ולהגיע לנציגות בארץ השהייה טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיךכל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.
השירות ניתן ללא תשלום
במקרים הנדרשת חובת נוכחות יש לקבוע תור במערכת קביעת התורים.
תוכנת זימון תורים, תאפשר לך לקבוע מראש את מועד ההגעה לשגרירות ואת סוג השירות המתבקש. הדבר יאפשר לצוות השגרירות להיערך מראש ולהבטיח טיפול אדיב, יעיל ומהיר.
שימו לב כי:
1. יש לקבוע תור לכל אדם המגיע (במקרה של משפחות- לכל אחד מבני המשפחה).
2. יש לכתוב שם המבקר באותיות לועזיות בלבד (כפי שרשום בדרכון)
ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות כתובת האימייל:
consular@berlin.mfa.gov.il
או באמצעות מענה טלפוני בימים ב'-ה' בין השעות 14:00-16:00
בכל פנייה יש לציין מספר תעודת זהות.
הנחיות ביטחון למגיעים לנציגות
יש להגיע לאחר תיאום תור מראש בלבד.
יש להגיע מצויידים בתעודה מזהה (דרכון או תעודת זהות) עם תמונה, המסמכים הנדרשים ואמצעי תשלום.
יש לקחת בחשבון שכל המבקרים יתבקשו לעבור בדיקה ביטחונית יחד עם חפציהם.
מתוך שיקולי ביטחון, לא תתאפשר הכנסת חפצים אישיים לנציגות, לרבות תיקי יד ומכשירים אלקטרוניים.
אין להגיע לנציגות עם תיקי יד גדולים ו/או מזוודות.
אין להגיע לנציגות עם מזון ו/או בקבוקי או מיכלי שתייה (ישנו קולר בחדר ההמתנה הקונסולרי).
הנחיות הביטחון של הנציגות יחולו על השוהים בחדר ההמתנה הקונסולרי.
יש להישמע בעל להנחיות צוות הביטחון של הנציגות.