Skip to main content

אשרת כניסה לסטודנטים או לתלמדי ישיבה.

שירות זה מאפשר לסטודנטים, או לתלמדי ישיבה זרים, שרוצים ללמוד במוסדות להשכלה גבוהה או בישיבות בישראל להגיש בקשה לאשרה.
מסמכים נדרשים
טופס בקשה לקבלת אשרת סטודנט מלא וחתום.
תמונת פספורט שצולמה לאחרונה על רקע לבן, עם פנים גלויות, בגודל של 5 ס"מ אורך ו- 5 ס"מ רוחב
דרכון זר בתוקף לתקופת הרשיון
אישור קבלה למוסד הלימודים
אישור על תשלום שכר הלימוד
הוכחת אמצעי מחייה וקיום -תדפיס בנק של שלושה חודשים לפחות
תעודת לידה -אין צורך בחתימת אפוסטיל או שרשרת חתימות
ביטוח רפואי
הוכחות מגורים בארץ
צילומי דרכוני הורים
האם צריך להגיע לנציגות?
חובת התייצבות בנציגות
1
תנאים לקבלת השירות
2
Related documents
איך להגיש את הבקשה
3
send form
טפסים ומסמכים נדרשים
4
appointment
זימון פגישה
1
תנאים לקבלת השירות

זכאים לקבל את השירות סטודנטים או תלמדי ישיבה זרים שרוצים ללמוד במוסדות להשכלה גבוהה, או בישיבות בישראל

2
איך להגיש את הבקשה

יש למלא את הטפסים ולשלוח בדוא"ל אל נציגות ישראל בארץ השהייה. 
טופס בקשה לקבלת אשרה מלא וחתום.

הגשת מסמכים תומכים לבקשה.

שימו לב: 


אם באישור הקבלה מצוין שיש נלווה לסטודנט - יש לציין את פרטיו, כולל מספר דרכון.

אם מגיש הבקשה הוא מתחת לגיל 18 נדרשת חתימה של שני ההורים בפני הנציג הקונסולרי.

3
זימון פגישה


 יש לקבוע תור באמצעות המערכת לניהול תורים ולהגיע לנציגות בארץ השהייה.

טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.

4
תשלום אגרה

שירות זה כרוך בתשלום בהתאם ללוח האגרות הקונסולריות

לזימון תור
במקרים הנדרשת חובת נוכחות יש לקבוע תור במערכת קביעת התורים.
תוכנת זימון תורים, תאפשר לך לקבוע מראש את מועד ההגעה לשגרירות ואת סוג השירות המתבקש. הדבר יאפשר לצוות השגרירות להיערך מראש ולהבטיח טיפול אדיב, יעיל ומהיר.
שימו לב כי:
1. יש לקבוע תור לכל אדם המגיע (במקרה של משפחות- לכל אחד מבני המשפחה).
2. יש לכתוב שם המבקר באותיות לועזיות בלבד (כפי שרשום בדרכון).
מידע

ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות כתובת האימייל:

Consular@berlin.mfa.gov.il

או באמצעות מענה טלפוני בימים ב'-ה' בין השעות 14:00-16:00 במספר 03089045511

בפניות חובה לציין את מספר תעודת הזהות.

 

טופס התשלום מאשראי:

 

Document

החל מהתאריך 1.1.2025 נוספה אפשרות לתשלום בגין שירותים קונסולריים גם באמצעות העברה בנקאית (בנוסף לאפשרות לתשלום בכרטיס אשראי או דביט).

סכום התשלום בגין השירות המבוקש יעשה בהתאם למפורט באתר הקונסוליה, בלוח האגרות התשלום המדויק שנדרש (במידה ומבוקשת החזרת המסמכים בדואר, יש להוסיף תשלום שליחה בדואר בסך 5 יורו).

העברה בנקאית תבוצע לפחות 3 ימי עבודה לפני קבלת השירות.

בעת ביצוע העברה בנקאית, חובה לרשום בהערות להעברה: שם מלא באנגלית של מקבל השירות (לא המשלם, אם מדובר באדם שונה), השירות המבוקש, ומספר תעודת זהות ישראלית/דרכון של מבקש השירות.

בבקשת שירות (או שליחת המסמכים בדואר) יש לצרף תדפיס אישור העברת התשלום שבוצעה.

 

שם החשבון:

Botschaft des Staates Israel

DE47100700000067611400 :IBAN

DEUTDEBBXXX :BIC

 

הנחיות ביטחון למגיעים לנציגות

יש להגיע לאחר תיאום תור מראש בלבד.

יש להגיע מצוידים בתעודה מזהה (דרכון או תעודת זהות) עם תמונה, המסמכים הנדרשים ואמצעי תשלום.

יש לקחת בחשבון שכל המבקרים יתבקשו לעבור בדיקה ביטחונית יחד עם חפציהם.

מתוך שיקולי ביטחון, לא תתאפשר הכנסת חפצים אישיים לנציגות, לרבות תיקי יד ומכשירים אלקטרוניים.

אין להגיע לנציגות עם תיקי יד גדולים ו/או מזוודות.

אין להגיע לנציגות עם מזון ו/או בקבוקי או מיכלי שתייה (ישנו קולר בחדר ההמתנה הקונסולרי).

הנחיות הביטחון של הנציגות יחולו על השוהים בחדר ההמתנה הקונסולרי.