כאשר מגיש הבקשה נעדר מישראל למעלה מ-10 שנים, חלה עליו חובת התייצבות בנציגות. תוקף מסמך הנסיעה המונפק יהיה לשנה בלבד.
כאשר מדובר בחידוש של מסמך שפג תוקפו ניתן לצרף את המסמכים הנדרשים ולשלוח בדואר אל הנציגות בארץ השהייה.
חייב להתייצב בנציגות.
תוקף מסמך הנסיעה המוארך / המונפק יהיה לשנה בלבד.
בתום השנה - יידרש האזרח להתייצב שוב בנציגות, כדי לקבל הארכה נוספת של מסמך הנסיעה שלו.
גם הארכה הזו תהיה בשנה בלבד, כל עוד לא ביקר בישראל, עד תום תוקף מסמך הנסיעה.
-קטין + אחד ההורים
-אדם אשר רוצה לקבל דרכון ראשון כבוגר
זכאים לקבל את השירות אזרח ישראלי או תושב ישראל השוהים בחוץ לארץ
ניתן לקבוע תור באמצעות המערכת לזימון תורים ולהגיע עם כל המסמכים אל הנציגות בארץ השהייה.
ניתן לשלוח את הבקשה בדואר בצירוף כל המסמכים הנלווים– בהתאם להנחיות באתר הנציגויות.
שימו לב:
כאשר שולחים בדואר יש לשלוח את המסמכים המקוריים ולשמור עותק מצולם.
הגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש.
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.
יש לבצע תשלום בהתאם לסכום המופיע בטבלת האגרות.
טפסים נוספים:
טופס לרישום אזרח ישראלי השוהה בחו"ל
משלוח דואר לנציגות:
כדי לשלוח דואר קונסולרי לנציגות אנא השתמשו בכתובת הבאה
הוראות לתשלום:
אם החידוש נעשה באמצעות הדואר אז בנוסף לתשלום אגרה קונסולרית, הנכם נדרשים לשלם על מעטפה לשליחת הטפסים לכתובת המבוקשת:
תשלום על מעטפה + מספר מעקב:
12.5 דנ"ז
תוספת על משלוח כפרי (Rural delivery):
5.7 דנ"ז
על מנת לבצע העברה בנקאית יש להפקיד לחשבון הבא:
Account Name: Embassy of Israel
Bank: ANZ
Account No: 01-0505-0439510-01
In the "Particulars" field: please write your full name
In the "Code" field: please write the type of service
In the "References" field: please write your Israeli ID/Passport number
הערה: אנא שלחו אישור תשלום למייל הקונסולרי יחד עם כל הטפסים הרלוונטים.
consular@wellington.mfa.gov.il