1. רגילה המכילה: מספר זהות, שם משפחה, שם פרטי, שמות הורים, תאריך לידה, מקום לידה, תאריך עליה, אזרחות, מצב משפחתי, מען.
2. מורחבת המכילה את הרגילה ובתוספת: שמות קודמים, פרטי ילדים, בני זוג והורים, מענים קודמים, תאריך נישואין/גירושין/התאלמנות, דת ולאום.
*נא לציין בטופס איזה בקשה נדרשת.
תהליך קבלת התעודה אורך בין 4-8 שבועות מיום הגשת הבקשה בנציגות והיא תישלח על ידי השגרירות ישירות בדואר רשום במעטפה ולכתובת שסיפק האזרח הפונה מראש בעת הגשת הבקשה
אזרחי ותושבי ישראל או כל בעל עניין בדבר לקבל תעודה המכילה תמצית פרטי רישום ממרשם האוכלוסין.
באמצעות הדואר – יש לשלוח את הטפסים והמסמכים הנדרשים בצירוף צילום של מסמך מזהה.
באמצעות דואר אלקטרוני - בצירוף הטפסים והמסמכים הנדרשים
שימו לב
אם הבקשה מוגשת עבור בן משפחה מקרבה ראשונה - יש לצרף ייפוי כוח ותעודת זהות של בן המשפחה.
אם הבקשה מוגשת עבור בן משפחה אחר, או עבור הזולת - יש לצרף ייפוי כוח מעורך דין או פסק דין מבית משפט.
יש לקבוע תור באמצעות המערכת לניהול תורים ולהגיע לנציגות בארץ השהייה.
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.
השירות אינו כרוך בתשלום
הוראות לתשלום:
בנוסף לתשלום אגרה קונסולרית, הנכם נדרשים לשלם על מעטפה לשליחת הטפסים לכתובת המבוקשת:
תשלום על מעטפה + מספר מעקב:
12.5 דנ"ז
תוספת על משלוח כפרי (Rural delivery):
5.7 דנ"ז
על מנת לבצע העברה בנקאית יש להפקיד לחשבון הבא:
Account Name: Embassy of Israel
Bank: ANZ
Account No: 01-0505-0439510-01
In the "Particulars" field: please write your full name
In the "Code" field: please write the type of service
In the "References" field: please write your Israeli ID/Passport number
הערה: אנא שלחו אישור תשלום למייל הקונסולרי יחד עם כל הטפסים הרלוונטים.
consular@wellington.mfa.gov.il