שירות זה מאפשר לאזרחים ישראלים השוהים בחוץ לישראל להגיש בקשות לקבלת מסמכי נסיעה חדשים בעקבות אובדן, גניבה, השחתה, או בלאי של מסמך הנסיעה הקודם.
מסמכים נדרשים
תעודה מזהה עם תמונה (תעודת זהות או רישיון נהיגה ישראלי).
שתי תמונות דרכון עדכניות, צבעוניות,חזותיות בגודל 5 על 5 ס”מ על רקע לבן.
טיפ
אזרחים ישראלים המבקרים באיחוד האמירויות הערביות, ודרכונם אבד או נגנב - חייבים לדווח על כך למשטרה המקומית.
ניתן לדווח על אובדן או גניבה דרך אתר משטרת איחוד האמירויות הערביות או בתחנת המשטרה הקרובה אליך.
לאחר קבלת אישור דרכון אבוד/גנוב מהמשטרה המקומית, יש לפנות למחלקה הקונסולרית בשגרירות למידע נוסף ותיאום תור.
ניתן לדווח על אובדן או גניבה דרך אתר משטרת איחוד האמירויות הערביות או בתחנת המשטרה הקרובה אליך.
לאחר קבלת אישור דרכון אבוד/גנוב מהמשטרה המקומית, יש לפנות למחלקה הקונסולרית בשגרירות למידע נוסף ותיאום תור.
האם צריך להגיע לנציגות?
חובת התייצבות בנציגות.
1
תנאים לקבלת השירות
2
איך להגיש את הבקשה
3
טפסים ומסמכים נדרשים
4
זימון פגישה
1
תנאים לקבלת השירות
אזרחים ותושבים ישראלים השוהים בחוץ לארץ.
2
איך להגיש את הבקשה
מבקשים מעל גיל 18
נוכחות אישית חובה כשמדובר בהנפקת מסמך נסיעה ראשון בחו"ל, וכשמדובר בהנפקת מסמך נסיעה בגלל אובדן / גניבה / השחתה.
למבקשים מתחת לגיל 18
נוכחות אישית חובה למבקשי השירות ולהוריהם.
במקרה של הורים נשואים - מספיקה נוכחותו של הורה אחד.
שימו לב:
סוג המסמך שיונפק ייקבע על ידי הנציג הקונסולארי בנציגות.
3
טפסים ומסמכים נדרשים
טופס בקשה להנפקת דרכון או תעודת מעבר מלא וחתום.
4
זימון פגישה
יש לקבוע תור באמצעות המערכת לניהול תורים ולהגיע לנציגות בארץ השהייה. טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.
5
תשלום אגרה
יש לבצע תשלום בהתאם לסכום המופיע בטבלת האגרות.