- כל מבקר נדרש לעבור בדיקה ביטחונית יסודית לפני כניסתו לחדר ההמתנה. הנחיות האבטחה חלות על כל מי שמבקר בקונסוליה. יש להישמע להנחיות צוות האבטחה בכל עת, לאורך כל ביקורך בקונסוליה.
- אל תביאו עמכם תיקים גדולים לפגישה, כולל תיקי גב גדולים, מזוודות או תיקים. ארנקים או תיקים אישיים מותרים.
- כל פריט אלקטרוני (טלפונים סלולריים, אוזניות, סיגריות אלקטרוניות וכו') חייב להיות מופקד בכספות (לא קשורות לקונסוליה) תשלום של $5.00 קנדי. תהיה לך גישה למכשירים שלך לאחר הפגישה שלך.
- כל מזון, משקאות ומיכלים המכילים נוזלים אסורים לכניסה לקונסוליה.
- אל תשכחו להביא אמצעי תשלום. אנחנו לא מתקבלים מזומן - רק כרטיסי דביט/אשראי (למעט אמריקן אקספרס).
ניתן לקבל את השירות באמצעות שליחת המסמכים בדואר אלקטרוני או בדואר רשום אל נציגות ישראל בארץ השהייה.
השירות ניתן למבקשים עבור עצמם, בן או בת הזוג, אח או אחות, ילדיהם, הוריהם, נכדיהם, סבים וסבתות.אם קיימים בעלי עניין נוספים המעוניינים לקבל את התעודה, הם יוכלו לבקש את תעודת הלידה בצירוף ייפוי כח או מכתב הסבר.
שימו לב:
ניתן לבקש תעודה דו-לשונית בשפות עברית ואנגלית, או בעברית בלבד.
אם הבקשה מיועדת למי שנולדו לפני שנת 1955, יש לציין את מקום המגורים של ההורים בשעת הלידה, בנוסף למקום הלידה.
יש להדפיס את טופס הבקשה לתעודת לידה, למלא אותו בכתב יד, לסרוק (כולל המסמכים הנלווים) ולשלוח בדוא"ל אל נציגות ישראל בארץ השהייה.
הגשה בדואר
יש להדפס את טופס הבקשה לתעודת לידה, לצרף את המסמכים הנדרשים ולשלוח בדואר אל נציגות ישראל בארץ השהייה.
בקשה למתן תיעוד ממרשם האוכלוסין
שימו לב
בהזמנת תעודת לידה דו לשונית, יש לרשום את פרטי האדם עבורו מבוקשת הבקשה גם באנגלית.
ההגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש באמצעות המערכת לזימון תורים
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.
השירות ניתן ללא עלות
על הנציגויות הדיפלומטיות והקונסולריות הישראליות בחו"ל מוטלת האחריות לייעץ, להדריך ולסייע למקבל השירות הקונסולרי בעניינים בחו"ל. הקונסוליה של ישראל בטורונטו מספקת שירותים קונסולריים לתושבי אונטריו ומערב קנדה, לרבות מחוזות מניטובה, ססקצ'ואן, אלברטה, קולומביה הבריטית, הטריטוריות הצפון-מערביות, יוקון ונונאווט.
שירותים קונסולריים ניתנים למי שמגיע לפגישה אישית, כמו גם למי ששולח את המסמכים בדואר. שירותים מסוימים (כמתואר להלן) אינם ניתנים להשלמת ללא פגישה במיקום הקונסוליה באופן אישי.
שימו לב: אין אפשרות לקבוע פגישות בטלפון.
עבור השירותים הבאים, עליך להגיע לקונסוליה באופן אישי:
- הודעה על ישראלי שנולד בחו"ל.
- מועמדים חדשים לכל דרכון ישראלי או מסמכי נסיעה, ללא קשר לגיל.
- חידוש או הארכה של דרכון של קטין (הקטין נדרש להגיע לקונסוליה באופן אישי).
- שינוי מעמד אישי לדוגמה: נישואין, גירושין.
- אישור נוטריוני של מסמכים משפטיים מול הקונסול.
- דיווח וחידוש של דרכון או תעודת נסיעה ישראלי שאבד או ניזוק.
- בקשה לוויתור על אזרחות ישראלית.
- בקשה לכל שינוי שם.
הנחיות למי שנכנס לישראל:
אזרחים קנדיים הנכנסים לישראל לביקור של עד שלושה חודשים נדרשים לשאת דרכון קנדי בתוקף עם תאריך תפוגה של לפחות שישה (6) חודשים מעבר ליציאה המיועדת.
לכל ביקור בישראל מעבר ל 3 חודשים או כניסה עם דרכון שאינו קנדי נדרשים לשאת דרכון בתוקף עם תאריך תפוגה של לפחות שישה (6) חודשים מעבר ליציאה המיועדת. בנוסף, נדרשת ויזה.
עבור שירותים קונסולריים בשאר קנדה:
הקונסוליה הכללית של ישראל במונטריאול אחראית על מזרח קנדה (קוויבק, ניו ברונסוויק, האי הנסיך אדוארד, נובה סקוטיה וניופאונדלנד ולברדור). שגרירות ישראל באוטווה אחראית על החלק המזרחי של אונטריו (אוטווה עד וכולל קינגסטון).
שעות קבלה לשירותים קונסולריים:
המחלקה הקונסולרית פתוחה לקהל הרחב בתיאום מראש בלבד מיום שני עד שישי, 9:30 עד 12:30 (לא כולל חגים)
איסוף דרכון: שני עד שישי, 12:30 עד 13:30 באישור מראש בלבד.
שעות קבלה טלפוניות: שני עד שישי בין השעות 9:30-13:30 בטלפון 416-640-8505. ניתן להשאיר הודעה קולית.
לשאלות בנושאי צבא: שני עד שישי בין השעות 9:30-15:00.
כאשר הקונסוליה סגורה ורק במקרה חירום, תוכל להשאיר הודעה במספר הבא: 416-823-7215. למקרי חירום ניתן גם להתקשר למוקד החירום של משרד החוץ בישראל בטלפון 02-5303155.