ניתן לקבל את השירות באמצעות שליחת המסמכים בדואר אלקטרוני או בדואר רשום אל נציגות ישראל בארץ השהייה.
במידה והתעודה לא מיועדת לרשויות בתאילנד, והנך מעוניין בחותמת אפוסטיל, יש לצרף לבקש אסמכתא להעברה בנקאית על סך 360 בהאט.
יש לשלם באמצעות שרת התשלומים בקישור:
https://ecom.gov.il/counterspa/home/24/0?language=he
את כל המסמכים, כולל האסמכתא יש לשלוח למייל:
consular@bangkok.mfa.gov.il
יש לקבוע תור לשגרירות ולהגיע עם המסמכים הבאים:
-תעודת לידה מקורית דו לשונית
-תצהיר על אמיתות התעודה מודפס ב- 2 עותקים, יש להקליד את הפרטים לפני הפגישה אך לחתום עליו רק בפנינו (ניתן להיעזר בתצהיר המצורף)
-דרכון ישראלי
-535 בהאט במזומן ובמדויק (עלות פעולה נוטריונית)
השירות ניתן למבקשים עבור עצמם, בן או בת הזוג, אח או אחות, ילדיהם, הוריהם, נכדיהם, סבים וסבתות.אם קיימים בעלי עניין נוספים המעוניינים לקבל את התעודה, הם יוכלו לבקש את תעודת הלידה בצירוף ייפוי כח או מכתב הסבר.
שימו לב:
ניתן לבקש תעודה דו-לשונית בשפות עברית ואנגלית, או בעברית בלבד.
אם הבקשה מיועדת למי שנולדו לפני שנת 1955, יש לציין את מקום המגורים של ההורים בשעת הלידה, בנוסף למקום הלידה.
יש להדפיס את טופס הבקשה לתעודת לידה, למלא אותו בכתב יד, לסרוק (כולל המסמכים הנלווים) ולשלוח בדוא"ל אל נציגות ישראל בארץ השהייה.
הגשה בדואר
יש להדפס את טופס הבקשה לתעודת לידה, לצרף את המסמכים הנדרשים ולשלוח בדואר אל נציגות ישראל בארץ השהייה.
בקשה למתן תיעוד ממרשם האוכלוסין
שימו לב
בהזמנת תעודת לידה דו לשונית, יש לרשום את פרטי האדם עבורו מבוקשת הבקשה גם באנגלית.
ההגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש באמצעות המערכת לזימון תורים
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.
השירות ניתן ללא עלות
יש לציין שם מלא ומספר זהות ולפרט את הבקשה.