שירות זה מאפשר לאזרחים ותושבים ישראלים לשנות כתובת למשלוח דואר או להודיע על כתובת למשלוח דואר, בנוסף על המען הרשום במרשם התושבים.
מסמכים נדרשים
דרכון ישראלי
האם צריך להגיע לנציגות?
יש להגיע לנציגות בארץ השהייה ולהגיש את הבקשה.
1
תנאים לקבלת השירות
2
איך להגיש את הבקשה
3
טפסים ומסמכים נדרשים
4
זימון פגישה
1
תנאים לקבלת השירות
רשאים להודיע על שינוי כתובת למשלוח דואר, אזרחים ותושבי ישראל מעל גיל 18.
השירות ניתן למבקשי השירות עבור עצמם או עבור ילדיהם שמתחת לגיל 18
2
איך להגיש את הבקשה
להודעה על שינוי כתובת למשלוח דואר יש שני שלבים.
1. הודעה בנציגות ישראל בחו"ל על ידי מגיש הבקשה
2. אישור של בעל הנכס אליו ישלח הדואר ברשות האוכלוסין.
ניתן לייפות את כוחו של בעל הכתובת אליה ישלח הדואר, שיגיש את הבקשה בישראל באמצעות ייפוי כוח נוטריוני או ייפוי כוח אשר נחתם בפני הגורם הקונסולרי.
3
טפסים ומסמכים נדרשים
הודעה על כתובת למשלוח דואר או שינוי בכתובת למשלוח דואר (מר/18).
4
זימון פגישה
ההגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש באמצעות המערכת לזימון תורים
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים
5
תשלום אגרה
השירות אינו כרוך בתשלום.