רשאים להודיע על שינוי כתובת למשלוח דואר, אזרחים ותושבי ישראל מעל גיל 18.
השירות ניתן למבקשי השירות עבור עצמם או עבור ילדיהם שמתחת לגיל 18
להודעה על שינוי כתובת למשלוח דואר יש שני שלבים.
1. הודעה בנציגות ישראל בחו"ל על ידי מגיש הבקשה
2. אישור של בעל הנכס אליו ישלח הדואר ברשות האוכלוסין.
ניתן לייפות את כוחו של בעל הכתובת אליה ישלח הדואר, שיגיש את הבקשה בישראל באמצעות ייפוי כוח נוטריוני או ייפוי כוח אשר נחתם בפני הגורם הקונסולרי.
הודעה על כתובת למשלוח דואר או שינוי בכתובת למשלוח דואר (מר/18).
ההגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש באמצעות המערכת לזימון תורים
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים
השירות אינו כרוך בתשלום.
1 - עקב מגבלות מקום בחדר ההמתנה וכמות המבקרים אדם ללא פגישה או אדם שלא זקוק לשירות קונסולרי לא יורשה להיכנס. הנחיה זו רלוונטית לבני זוג או קרובי משפחה אחרים המתלווים לנזקק לשירות. לאנשים מבוגרים ולאנשים בעלי מוגבלות מורשה להתלוות מלווה אחד.
2 - כאשר אתם מגיעים ללובי הבניין תתקיים שיחת טלפון בינכם לבין נציג בטחון. בפגישה תצטרכו להציג הוכחה על הפגישה (שעה, תאריך) כמו גם להציג תעודה מזהה (דרכון, ת.ז, רישיון נהיגה).
3 - כל מבקר בקונסוליה נדרש לעבור בדיקה ביטחונית בטרם כניסתו לחדר ההמתנה. הנחיה זו תקפה לכלל המבקרים. ההנחיות שתקבלו מקצין הבטחון במהלך הבדיקה תקפות לכל משך שהותכם בקונסוליה.
4 - לא ניתן להכניס לקונסוליה תיקים אלא רק ארנקים אישיים ולכן אנא המנעו מלהביא עמכם תיק. אין מקום לאחסון תיקים בקונסוליה או בבניין.
5 - לא ניתן להכניס לשטח הקונסוליה אוכל, שתייה (חמה או קרה) ובקבוקים המכילים נוזלים אסורים.
6 - מכשירים אלקטרונים (טלפונים ניידים, אוזניות, סיגריות אלקטרוניות וכו') יופקדו בתא קטן מחוץ לקונסוליה. תהיה לכם גישה למכשירים אלו רק לאחר הביקור.
7 - בבקשה הגיעו מוכנים עם אמצעי תשלום. אנו מקבלים רק כרטיסי דביט, אשראי (רק ויזה ומאסטרקארד) ומזומן.