Skip to main content

הקרנת הסרט הדוקומנטרי "צעקות לפני שתיקה" בסנאט

בסנאט השתתפו נציגי מפלגות פוליטיות שונות באירוע ההקרנה של הסרט התיעודי השובר שתיקה על מעשי האלימות המינית האכזרית והבלתי אנושית כנשק מלחמה, שבוצעו על ידי מחבלי חמאס בנשים ישראליות מה-7 באוקטובר ואילך.

Proiezione Screams Before Silence al Senato 3

נציגי מפלגות פוליטיות שונות בסנאט הוזמנו להשתתף בהקרנת הסרט התיעודי "צעקות לפני שתיקה", האוסף סדרת סיפורים מהקורבנות והעדים לאלימות המינית שבוצעו על ידי מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר על נשים ישראליות, וכן גם על חלק מבני הערובה שחזרו לישראל לאחר כ-50 ימי שבי בעזה.

הסרט התיעודי, בהגשתה של שריל סנדברג, לשעבר סמנכ"ל ניהול וסגנית נשיא פייסבוק, בבימויה של הבמאית ענת סטלינסקי ובהפקת קצינה תקשורת, מייצג הוקעה עוצמתית של האלימות השיטתית המוטלת על האוכלוסייה האזרחית, וכלי שימושי להבנת הפרט והדרמה הקולקטיבית שישראל חיה בה.

 

תודה מעומק הלב לסנאטורית מריאסטלה גלמיני, מקדמת האירוע שהתקיים הבוקר בסנאט, ולכל הדוברים המפוארים שדיברו, כולל השרה יוג'ניה רוצ'לה, הסנאטורית אנה רוסומנדו, סגנית נשיא הסנאט, הסנאטור מרקו סקורייה, הסנאטור סטפניה קראקסי, הסנאטור ג'וליו טרזי, הסנאטור סטפניה פוצ'ארלי, הסנאטור סוזנה דונטלה קמפיון, חברת הפרלמנט מריה אלנה בושי,  חבר הפרלמנט פאולו פורמנטיני ונשיא אגודת ה-7 באוקטובר סטפנו פריסי.

הנה הקישור לסרט התיעודי עם כתוביות באיטלקית: https://www.youtube.com/watch?v=E6R1wiP6OWE

אנו מזמינים את כולכם לצפות בו ולהפיץ אותו באירועים ציבוריים והקרנות, כדי שנוכל לתת קול לכל אותן נשים שחייהן נשברו בצורה האכזרית ביותר שיש.