Skip to main content

בירור פרטים על נוסע - כניסות ויציאות מישראל

שירות זה מאפשר לאזרחים ותושבים ישראלים ולזרים לקבל תעודת בירור כניסות ויציאות מהארץ, על מנת להוכיח שהייה בחוץ לארץ או בארץ.
מסמכים נדרשים
טופס בקשה לבירור פרטים על נוסע
צילום דרכון ישראלי
צילום דרכון זר (אם יש)
האם צריך להגיע לנציגות?
אין חובת התייצבות בנציגות וניתן להגיש את הבקשה באמצעות הדואר
1
תנאים לקבלת השירות
2
Related documents
איך להגיש את הבקשה
3
Fill out the form
טפסים ומסמכים נדרשים
4
appointment
זימון פגישה
5
עלות השירות
1
תנאים לקבלת השירות

זכאים לקבלת את השירות אזרחי ותושבי ישראל, עבור עצמם או עבור ילדיהם הקטינים. 

לבקשה למידע עבור אדם אחר, לרבות בן משפחה שאינו ילדו הקטין של המבקש, יש לצרף צו מבית משפט המורה על ניפוק התעודה. 

בקשה למידע על נפטר תינתן רק בצירוף צו ירושה (או צו בית משפט).

2
איך להגיש את הבקשה

אין חובת התייצבות בנציגות וניתן להגיש את הבקשה באמצעות הדואר

3
טפסים ומסמכים נדרשים

טופס בקשה לבירור פרטים על נוסע
צילום דרכון ישראלי 
צילום דרכון זר (אם יש) 

4
זימון פגישה

הגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש באמצעות מערכת זימון תורים.
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.

5
תשלום אגרה


השירות ניתן ללא עלות.
תשלום מבוצע רק בגין משלוח התעודה בדואר רשום או חותמת אפוסטיל.  
 

קביעת תור
שימו לב ששירותים קונסולריים מצריכים קביעת תור בדוא"ל או בטלפון.

פרטי התקשרות לפניות קונסולריות:
לפניות בשפה העברית והאנגלית:
מספר טלפון ישיר: 00-36-1-392-6278
מספר טלפון מרכזי: 00-36-1-392-6200
דואר אלקטרוני: consular1@budapest.mfa.gov.il
לפניות בשפה ההונגרית:
מספר טלפון ישיר: 00-36-1-392-6283
מספר טלפון מרכזי: 00-36-1-392-6200
דואר אלקטרוני: consular@budapest.mfa.gov.il

מחוץ לשעות פעילות השגרירות, אנא התקשרו למספר 00-36-1-392-6200 ופעלו בהתאם להוראות המערכת האוטומטית.
במקרה חירום ורק במקרה חירום, אנא התקשרו למספר הסלולרי 00-36-30-454-2779 (ניתן להתקשר גם בוואטסאפ).
מידע

הנחיות ביטחון למגיעים לנציגות:

1. יש להגיע לאחר תיאום מראש בלבד.
2. יש להגיע מצוידים בתעודה מזהה (דרכון או תעודת זהות) עם תמונה.
3. יש לקחת בחשבון שכל מבקר/ת יתבקש לעבור בדיקה ביטחונית לו ולחפציו.
4. מתוך שיקולי ביטחון, לא תתאפשר הכנסת חפצים אישיים לנציגות, לרבות תיקי-יד, טלפונים ניידים ומכשירים אלקטרוניים.
5. אין להגיע לנציגות עם תיקי יד גדולים ו/או מזוודות.
6. אין להגיע לנציגות עם מזון ו/או בקבוקי או מכלי שתייה.
7. יש להישמע בכל עת להנחיות צוות הביטחון של הנציגות.
8. במידה ויש צורך הכרחי במלווה במעמד הפגישה- יש לשלוח את הפרטים הנדרשים גם עבור המלווה.