Skip to main content

מתן תצהיר נוטריוני בפני נציג קונסולרי

שירות זה מאפשר לבצע פעולה של מתן תצהיר בפני נציג קונסולרי
עדכון חשוב
האם צריך להגיע לנציגות?
חובת התייצבות בנציגות
מסמכים נדרשים
התצהיר
מסמך מזהה בתוקף -מסמך נסיעה, תעודה זהות או רישיון נהיגה
1
תנאים לקבלת השירות
2
Related documents
איך להגיש את הבקשה
3
appointment
זימון פגישה
1
תנאים לקבלת השירות

זכאים לקבל את השירות אזרחים ותושבים ישראלים בחוץ לארץ, ואזרחים זרים, המבקשים חתימה על מסמך הנדרש להצגה בישראל.

לא ניתן לאשר תצהיר הכתוב בשפה שאינה מובנת לנציג הקונסולרי. על מנת לאשר תצהיר בשפה שאינה ידועה לנציג הקונסולרי, יש לצרף תרגום ותצהיר של המתורגמן כשהוא חתום בידי נוטריון ומאומת.

בתצהיר המתורגמן יש לציין שהמתורגמן שולט בשתי השפות, והתרגום תואם בתוכנו למקור.

2
איך להגיש את הבקשה

יש להגיע לנציגות ישראל בארץ השהייה עם התצהיר אותו מבקשים לאמת בצירוף תעודה מזהה בתוקף (דרכון, תעודת זהות או רשיון נהיגה).

3
זימון פגישה

הגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש.

טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.

4
תשלום אגרה

השירות כרוך בתשלום בהתאם לטבלת האגרות

קביעת תור
שימו לב ששירותים קונסולריים מצריכים קביעת תור בדוא"ל או בטלפון.

פרטי התקשרות לפניות קונסולריות:
לפניות בשפה העברית והאנגלית:
מספר טלפון ישיר: 00-36-1-392-6278
מספר טלפון מרכזי: 00-36-1-392-6200
דואר אלקטרוני: consular1@budapest.mfa.gov.il
לפניות בשפה ההונגרית:
מספר טלפון ישיר: 00-36-1-392-6283
מספר טלפון מרכזי: 00-36-1-392-6200
דואר אלקטרוני: consular@budapest.mfa.gov.il

מחוץ לשעות פעילות השגרירות, אנא התקשרו למספר 00-36-1-392-6200 ופעלו בהתאם להוראות המערכת האוטומטית.
במקרה חירום ורק במקרה חירום, אנא התקשרו למספר הסלולרי 00-36-30-454-2779 (ניתן להתקשר גם בוואטסאפ).
מידע

הנחיות ביטחון למגיעים לנציגות:

1. יש להגיע לאחר תיאום מראש בלבד.
2. יש להגיע מצוידים בתעודה מזהה (דרכון או תעודת זהות) עם תמונה.
3. יש לקחת בחשבון שכל מבקר/ת יתבקש לעבור בדיקה ביטחונית לו ולחפציו.
4. מתוך שיקולי ביטחון, לא תתאפשר הכנסת חפצים אישיים לנציגות, לרבות תיקי-יד, טלפונים ניידים ומכשירים אלקטרוניים.
5. אין להגיע לנציגות עם תיקי יד גדולים ו/או מזוודות.
6. אין להגיע לנציגות עם מזון ו/או בקבוקי או מכלי שתייה.
7. יש להישמע בכל עת להנחיות צוות הביטחון של הנציגות.
8. במידה ויש צורך הכרחי במלווה במעמד הפגישה- יש לשלוח את הפרטים הנדרשים גם עבור המלווה.