Skip to main content

חנוכת תערוכת "Dress For Freedom" במשרד החוץ

התערוכה מורכבת מחולצות שהושאלו ליוצרים במיוחד על ידי משפחות החטופים

dress_for_freedom

שר החוץ ישראל כ"ץ ביחד עם אנדריי קוזלוב ובני משפחות החטופים בפתיחת התערוכה להצגת בגדי החטופים Dress For Freedom: "אוי לנו אם נסיים את המלחמה ללא שחרור החטופים - אני מתחייב שנעשה הכל כדי להחזיר את כולם הביתה".

כחלק מהמאמץ המדיני להשבת כל החטופים והשארת הנושא על סדר היום הבינלאומי, שר החוץ ישראל כ"ץ חנך הערב (ד') במשרד החוץ ביחד עם אנדריי קוזלוב ובני משפחות החטופים את תערוכת "Dress For Freedom" של האוצרת קרן גולדשטיין והצלם זיו קורן, שמציגה את בגדיהם של 25 חטופים וחטופות.

התערוכה מורכבת מחולצות שהושאלו ליוצרים במיוחד על ידי משפחות החטופים: בר קופרשטיין, גדי מוזס, צחי עידן, אוהד יהלומי, גיא גילבוע דלל, אלכסנדר לובנוב, אלמוג מאיר ג׳אן, אנדריי קוזלוב, עידן שביטי, יגב בוכשטב, שלומי זיו, לירי אלבג, עמרי מירן, עומר נאטורה,  עופר קלדרון, נדב פופלוול, אלקנה בוחבוט, רון בינימין, חנן יבלונקה, קית' סגל, אגם ברגר, תמיר נמרודי, מתן אנגרסט, נמרוד כהן, עדן ירושלמי.
 
לצד שר החוץ כ"ץ ובני משפחות החטופים, באירוע הפתיחה של התערוכה השתתפו שגרירים זרים חברי הסגל הדיפלומטי, דיקאן הסגל הקונסולרי וקונסולי כבוד.

שר החוץ ישראל כ"ץ: "משפחות יקרות, אתן לא לבד. אין דבר יותר חשוב למדינת ישראל ולעולם המערבי מאשר השבת החטופים. ביחד איתכם, אני פועל מעל כל במה בעולם כדי לוודא שאין שום הפסקת אש ללא שחרור כל החטופים. אוי לנו אם נסיים את המלחמה ללא שחרור החטופים - אני מתחייב שנעשה הכל כדי להחזיר את כולם הביתה. אני כשר חוץ פועל כל יום למען המטרה החשובה הזו."

ג'ניפר מאסטר, חברתו של אנדריי קוזלוב: "סוף סוף הכאב שלנו עבר. ביקרנו בשמונת החודשים האחרונים בכל מקום במטרה לבקש עזרה. אנחנו מאחלים לכל 120 המשפחות הנותרות את הסוף השמח שהיה לנו".

גלעד קורנגולד, אביו של טל שוהם, קרא לכל מדינות העולם ללחוץ על החמאס לשחרר את כל החטופים שנמצאים מתחת לאדמה 271 ימים.

אפרת אבסקר יהלומי, אחותו של אוהד יהלומי, סיפרה כי אוהד היה אדם של שלום ולמרות זאת הוא נחטף מביתו לעזה.

גל גלבוע, שניצל מהנובה ואחיו גיא גלבוע נחטף לעזה: "כבר 271 ימים שאני לא יודע מה קורה עם אחי בעזה, אני לא יודע אם הוא חי."