במסגרת דרישות אבטחת השגרירות, הכניסה לשגרירות מותנית בבדיקה על ידי אנשי הביטחון. חיוני להציג זיהוי רשמי מקורי עם תמונה (דרכון, תעודת זהות). אסור להכניס חפצים אישיים (תיקים, טלפונים סלולריים, מכשירים אלקטרוניים) או מזון ומשקאות.
אין להביא חפצים גדולים כמו מזוודה, או תיק גב גדול מכיוון שבשגרירות אין מקום לאחסון חפצים אלו. ניתן לאחסן פריטים קטנים כמו טלפונים סלולריים או מפתחות בלוקרים קטנים שיסופקו למבקש ביום התור.
השירות ניתן למבקשים עבור בן או בת הזוג, אח או אחות, ילדיהם, הוריהם, נכדיהם, סבים וסבתות.
בבקשה לקבלת תעודת פטירה המוגשת על ידי בן משפחה מקרבה אחרת או בעלי עניין אחר- יש לצרף ייפוי כוח ומכתב הסבר.
הגשה בנציגות
יש להדפיס את טופס הבקשה לתעודת פטירה, למלא בכתב יד, לסרוק ולשלוח בצירוף המסמכים הנלווים באמצעות דואר אלקטרוני או בדואר רשום אל נציגות ישראל בארץ השהייה.
הגשה בדואר
יש להדפיס את טופס הבקשה לתעודת פטירה, למלא אותו בכתב יד, לצרף את המסמכים הנדרשים ולשלוח בדואר רשום אל נציגות ישראל בארץ השהייה.
שימו לב:
לטפסים הנשלחים בדואר יש לצרף מידע על דרכי התקשרות לבירורים, למקרה שהמידע חסר או אינו מדויק.
בבקשה עבור אדם שנפטר לפני שנת 1955, יש לציין את מקום מגורי הנפטר בעת הפטירה, בנוסף למקום הפטירה.
טופס "בקשה למתן תיעוד ממרשם האוכלוסין"
ההגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש באמצעות המערכת לזימון תורים
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים
השירות ניתן ללא עלות.
consular1@santodomingo.mfa.gov.il
נא לציין בגוף המייל: שם מלא, מספר זהות, מספר טלפון ומהו השירות המבוקש.