שירות זה מאפשר לזכאי קצבאות של הביטוח הלאומי השוהים בחוץ לארץ מעל 6 חודשים להחתים טופס אישור חיים בנציגות ישראל בחו"ל
מסמכים נדרשים
מסמך מזהה - תעודת זהות או דרכון
האם צריך להגיע לנציגות?
חובת התייצבות בנציגות
שימו לב
הנחיות אבטחה למבקרים במדור הקונסולרי:
במסגרת דרישות אבטחת השגרירות, הכניסה לשגרירות מותנית בבדיקה על ידי אנשי הביטחון. חיוני להציג זיהוי רשמי מקורי עם תמונה (דרכון, תעודת זהות). אסור להכניס חפצים אישיים (תיקים, טלפונים סלולריים, מכשירים אלקטרוניים) או מזון ומשקאות.
אין להביא חפצים גדולים כמו מזוודה, או תיק גב גדול מכיוון שבשגרירות אין מקום לאחסון חפצים אלו. ניתן לאחסן פריטים קטנים כמו טלפונים סלולריים או מפתחות בלוקרים קטנים שיסופקו למבקש ביום התור.
1
תנאים לקבלת השירות
2
איך להגיש את הבקשה
3
טפסים ומסמכים נדרשים
4
זימון פגישה
1
תנאים לקבלת השירות
השירות מיועד למי שזכאים לקצבאות של הביטוח הלאומי ושוהים בחוץ לארץ מעל 6 חודשים.
2
איך להגיש את הבקשה
יש למלא את הטפסים הנלווים ולהגיע אל נציגות ישראל בארץ השהייה.
3
Fill the forms
טופס אישור חיים של המוסד לביטוח לאומי ושל משרד הביטחון.
4
זימון פגישה
יש לקבוע תור באמצעות המערכת לניהול תורים ולהגיע לנציגות בארץ השהייה.
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים
5
תשלום אגרה
שירות זה אינו כרוך בתשלום.
קביעת תור
על מנת לקבוע תור עליך לשלוח מייל לכתובת הבאה:
consular1@santodomingo.mfa.gov.il
נא לציין בגוף המייל: שם מלא, מספר זהות, מספר טלפון ומהו השירות המבוקש.
consular1@santodomingo.mfa.gov.il
נא לציין בגוף המייל: שם מלא, מספר זהות, מספר טלפון ומהו השירות המבוקש.