הנחיות אבטחה למבקשי שירותים קונסולריים במשרדי השגרירות:
נא להביא איתכם תעודה מזהה עם תמונה ומזומן
שימו לב כי כל מבקר יידרש לעבור בדיקת אבטחה
הכניסה עם חפצים אישיים כגון טאבלטים, מחשבים ניידים וטלפונים, מזוודות מגושמות, מכשירים אלקטרוניים, לרבות טלפונים ניידים, אסורה. הם יופקדו למשך הביקור
על הפונה להכין מראש את כל המידע והמסמכים הדרושים שיש להגיש במהלך ביקורו הקונסולרי
נזק או אובדן של חפצים ורכוש אישיים בשטח השגרירות הם באחריות המבקר
שעות קבלת קהל:
יום שני עד יום שישי (יש להתעדכן בלוח החופשות והמועדים)
9:30 – 12:30
יש צורך לקבוע פגישה מראש.
שירותי נוטריון יינתנו בימים שני וחמישי בתיאום מראש בלבד.
להזמנה שלחו מייל לכתובת consular2@prague.mfa.gov.il
אזרחים ישראלים: נא לכלול את תעודת הזהות ואת מספר הדרכון שלך בשורת הנושא של המייל שלך
השירות ניתן למבקשים עבור בן או בת הזוג, אח או אחות, ילדיהם, הוריהם, נכדיהם, סבים וסבתות.
בבקשה לקבלת תעודת פטירה המוגשת על ידי בן משפחה מקרבה אחרת או בעלי עניין אחר- יש לצרף ייפוי כוח ומכתב הסבר.
הגשה בנציגות
יש להדפיס את טופס הבקשה לתעודת פטירה, למלא בכתב יד, לסרוק ולשלוח בצירוף המסמכים הנלווים באמצעות דואר אלקטרוני או בדואר רשום אל נציגות ישראל בארץ השהייה.
הגשה בדואר
יש להדפיס את טופס הבקשה לתעודת פטירה, למלא אותו בכתב יד, לצרף את המסמכים הנדרשים ולשלוח בדואר רשום אל נציגות ישראל בארץ השהייה.
שימו לב:
לטפסים הנשלחים בדואר יש לצרף מידע על דרכי התקשרות לבירורים, למקרה שהמידע חסר או אינו מדויק.
בבקשה עבור אדם שנפטר לפני שנת 1955, יש לציין את מקום מגורי הנפטר בעת הפטירה, בנוסף למקום הפטירה.
טופס "בקשה למתן תיעוד ממרשם האוכלוסין"
ההגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש באמצעות המערכת לזימון תורים
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים
השירות ניתן ללא עלות.