Skip to main content

בקשה לקבלת תעודת לידה לנולדים בישראל

שירות זה מאפשר לבקש תעודה לידה לנולדים בישראל.
מסמכים נדרשים
צילום מספר הזהות או הדרכון של מי שמבקשים עבורם את הבקשה
פרטים אישיים של מי שמבקשים עבורם את הבקשה כפי שנרשמו בשעת הלידה.
כאשר הבקשה מוגשת עבור בןמשפחה מקרבה אחרת, או עבור אדם אחר, יש לצרףייפוי כוח,מסמכים, אישורים ומכתב המסביר את הצורך
טיפ
אנו מזכירים לכם שהקונסוליה סגורה בחגים של ישראל וקולומביה.

אנו ממליצים לך לעיין בלוח האירועים שלנו בחלק המתאים כדי לתכנן את הביקור שלכם.
האם צריך להגיע לנציגות?
אין חובת הגעה לנציגות.
ניתן לקבל את השירות באמצעות שליחת המסמכים בדואר אלקטרוני או בדואר רשום אל נציגות ישראל בארץ השהייה.
שימו לב
שעות הפתיחה של הקונסוליה לציבור

שעות קבלה: שני עד שישי בין השעות 9:00 – 12:00
קישור לרשימת החגים המקומיים והיהודיים
שבו לא יהיה שירות קונסולרי.
שימו לב
דרכי התקשרות
בין השעות 9:00-13:00 בטל. +57 601 – 3277507/19
שעות קבלה טלפוניות לשירותים קונסולריים
שעות קבלה טלפוניות: 9:00 עד 13:00.
מספר טלפון של המחלקה הקונסולרית:
+57 601 – 3277507/19
1
תנאים לקבלת השירות
2
Related documents
איך להגיש את הבקשה
3
Fill out the form
טפסים ומסמכים נדרשים
4
appointment
זימון פגישה
1
תנאים לקבלת השירות

השירות ניתן למבקשים עבור עצמם, בן או בת הזוג, אח או אחות, ילדיהם, הוריהם, נכדיהם, סבים וסבתות.אם קיימים בעלי עניין נוספים המעוניינים לקבל את התעודה, הם יוכלו לבקש את תעודת הלידה בצירוף ייפוי כח או מכתב הסבר. 

שימו לב: 

ניתן לבקש תעודה דו-לשונית בשפות עברית ואנגלית, או בעברית בלבד. 

אם הבקשה מיועדת למי שנולדו לפני שנת 1955, יש לציין את מקום המגורים של ההורים בשעת הלידה, בנוסף למקום הלידה.

2
איך להגיש את הבקשה

יש להדפיס את טופס הבקשה לתעודת לידה, למלא אותו בכתב יד, לסרוק (כולל המסמכים הנלווים) ולשלוח בדוא"ל אל נציגות ישראל בארץ השהייה.

הגשה בדואר
יש להדפס את טופס הבקשה לתעודת לידה, לצרף את המסמכים הנדרשים ולשלוח בדואר אל נציגות ישראל בארץ השהייה.

 

3
טפסים ומסמכים נדרשים

בקשה למתן תיעוד ממרשם האוכלוסין

שימו לב
בהזמנת תעודת לידה דו לשונית, יש לרשום את פרטי האדם עבורו מבוקשת הבקשה גם באנגלית.
 

4
זימון פגישה

ההגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש באמצעות המערכת לזימון תורים
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.
 

5
תשלום אגרה

השירות ניתן ללא עלות

 

 

מידע

אימות של מסמכים ציבוריים

 

1. אימות באמצעות אפוסטיל

 

בשנת 1978 חתמה ואשרה ישראל את אמנת האג לביטול דרישת הלגליזציה של מסמכים ציבוריים זרים – 1961 (להלן: אמנת האג). מטרת אמנה זו הייתה לקצר את התהליכים הנדרשים למדינה מסוימת להכיר במסמכים הרשמיים שהונפקו על ידי מדינה אחרת, באמצעות אישור אפוסטיל.

 

מסמכים ותעודות ציבוריות שהונפקו באחת המדינות החתומות על האמנה הנ"ל, ואשר נושאים חותמת אפוסטיל, תקפים להצגתם בישראל, ללא צורך באימות/אישור נוסף על ידי הנציג הדיפלומטי/קונסולרי ב- הנציגות הישראלית.

 

בנוסף, עבור מדינות החתומות על אמנת האג, לא נדרש אימות נוסף על ידי קונסול הנציגות של המדינה שעבורה מיועד המסמך, אם הוא הוטבע באפוסטיל בישראל.

 

לגבי רשימת המדינות החתומות על האמנה, ופרטים אודות הרשות המוסמכת להעניק אישור אפוסטיל בכל מדינה, וכן מידע נוסף, לחצו על הקישור הבא:

 

http://www.hcch.net/index_en.php?act=conventions.authorities&cid=17

 

 

סוכנות יהודית

 

למידע על המשרדים הראשיים של הסוכנות היהודית בחו"ל לחצו על:

http://www.jewishagency.org/JewishAgency/Hebrew/

בית/מידע/משרדים+בתפוצה/

 

פרטי נציג הסוכנות היהודית לעלייה לישראל  בקולומביה

 

קארין זונסיין

 

57) 310.2930253 )

 

sojnutcolombia@gmail.com

 

רשימת עורכי דין

 

להלן קישור לרשימת עורכי דין פלילי. השגרירות אינה מוסמכת להמליץ ​​על כל פרט.

1. COLEGIO DE ABOGADOS DE COLOMBIA

2. ASOCIACIÓN DE ABOGADOS COLOMBIANOS​

 

רשימה זו אינה מהווה המלצה למי מעורכי הדין המופיעים ברשימה. השימוש בשירותי עורכי הדין השונים הינו באחריות העושה שימוש בשירותים.

 

רשימת מתרגמים מוסמכים

 

אם יש צורך במסמך, שירותי תרגום מהשפה המקומית לעברית

 

ראקל קלדרון 573106880704+

 

יעל כרמי 573157185157+

 

רשימה זו אינה מהווה המלצה למתרגמים המופיעים ברשימה. השימוש בשירותי המתרגמים השונים הינו באחריות המשתמש בשירותים.

 

 

 

הוראות אבטחה למבקרים שמקבלים שירותים קונסולריים

 

1. נא להביא תעודה מזהה עם תמונה.

2. כל מבקר וחפציו יחויבו בבדיקה ביטחונית.

3. למטרות אבטחה, לא ייכנסו חפצים אישיים למשימה, לרבות תיקים, טלפונים ניידים ומכשירים אלקטרוניים.

4. אין להביא תיקים או מזוודות גדולים.

5. אין להביא בקבוקי או מיכלי מזון ו/או שתיה.

6. הנחיות האבטחה של הנציגות חלות על אנשים בחדר ההמתנה הקונסולרי. יש להקפיד על הוראות צוות האבטחה בכל עת.

 

 

אנו עושים כמיטב יכולתנו לספק שירות מהיר, אך לא תמיד ניתן להשלים את כל השירותים באותו היום. לכן, אנו ממליצים לכם להתאזר בסבלנות, ולמי שנוסע מחוץ לעיר, תהיו מוכנים לשהות בבוגוטה יותר מיום אחד.

 

pse3
Payment botton

 

 

מידע על דרכי תשלום

 

ניתן לשלם רק בפזו קולומביאני – COP.

 

אמצעי התשלום הם כרטיס אשראי וכרטיס חיוב, העברה בנקאית ותשלום מקוון מאובטח - PSE.  מזומן יתקבל רק במקרה הצורך.

 

קישור לתשלום – PSE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

המחלקה הקונסולרית

קונסול: מר איתי בן חמו


המחלקה הקונסולרית

גבריאלה כהן

דורה וואנצ'ר

ניתן ליצור איתנו קשר במייל consular@bogota.mfa.gov.il

 

במקרה חירום

רק במקרה חירום , אנא התקשר אלינו בכל עת בטלפון 3112125555+57