Skip to main content

הודעה על שינוי בכתובת למשלוח דואר בנציגות ישראל בחו"ל

שירות זה מאפשר לאזרחים ותושבים ישראלים לשנות כתובת למשלוח דואר או להודיע על כתובת למשלוח דואר, בנוסף על המען הרשום במרשם התושבים.
מסמכים נדרשים
דרכון ישראלי
האם צריך להגיע לנציגות?
יש להגיע לנציגות בארץ השהייה ולהגיש את הבקשה.
1
תנאים לקבלת השירות
2
Related documents
איך להגיש את הבקשה
3
Fill out the form
טפסים ומסמכים נדרשים
4
appointment
זימון פגישה
1
תנאים לקבלת השירות


רשאים להודיע על שינוי כתובת למשלוח דואר, אזרחים ותושבי ישראל מעל גיל 18.

השירות ניתן למבקשי השירות עבור עצמם או עבור ילדיהם שמתחת לגיל 18
 

2
איך להגיש את הבקשה

 

להודעה על שינוי כתובת למשלוח דואר יש שני שלבים. 

1. הודעה בנציגות ישראל בחו"ל על ידי מגיש הבקשה

 2. אישור של בעל הנכס אליו ישלח הדואר ברשות האוכלוסין.

 

ניתן לייפות את כוחו של בעל הכתובת אליה ישלח הדואר, שיגיש את הבקשה בישראל באמצעות ייפוי כוח נוטריוני או ייפוי כוח אשר נחתם בפני הגורם הקונסולרי.

3
טפסים ומסמכים נדרשים


הודעה על כתובת למשלוח דואר או שינוי בכתובת למשלוח דואר (מר/18).

4
זימון פגישה


ההגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש באמצעות המערכת לזימון תורים
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים

5
תשלום אגרה

השירות אינו כרוך בתשלום.

לזימון תור
במקרים הנדרשת חובת נוכחות יש לקבוע תור במערכת קביעת התורים.
תוכנת זימון תורים, תאפשר לך לקבוע מראש את מועד ההגעה לשגרירות ואת סוג השירות המתבקש. הדבר יאפשר לצוות השגרירות להיערך מראש ולהבטיח טיפול אדיב, יעיל ומהיר.
שימו לב כי:
1. יש לקבוע תור לכל אדם המגיע (במקרה של משפחות- לכל אחד מבני המשפחה).
2. יש לכתוב שם המבקר באותיות לועזיות בלבד (כפי שרשום בדרכון).
מידע

ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות כתובת האימייל:

Consular@berlin.mfa.gov.il

או באמצעות מענה טלפוני בימים ב'-ה' בין השעות 14:00-16:00

.בכל פנייה יש לציין מספר תעודת זהות

 

Document

החל מהתאריך 1.1.2025 נוספה אפשרות לתשלום בגין שירותים קונסולריים גם באמצעות העברה בנקאית (בנוסף לאפשרות לתשלום בכרטיס אשראי או דביט).

 

סכום התשלום בגין השירות המבוקש יעשה בהתאם למפורט באתר הקונסוליה, בלוח האגרות התשלום המדויק שנדרש (במידה ומבוקשת החזרת המסמכים בדואר, יש להוסיף תשלום שליחה בדואר בסך 5 יורו).

 

העברה בנקאית תבוצע לפחות 3 ימי עבודה לפני קבלת השירות.

 

בעת ביצוע העברה בנקאית, חובה לרשום בהערות להעברה: שם מלא באנגלית של מקבל השירות (לא המשלם, אם מדובר באדם שונה), השירות המבוקש, ומספר תעודת זהות ישראלית/דרכון של מבקש השירות.

 

בבקשת שירות (או שליחת המסמכים בדואר) יש לצרף תדפיס אישור העברת התשלום שבוצעה.

 

 

שם החשבון:

Botschaft des Staates Israel

DE47100700000067611400 :IBAN

DEUTDEBBXXX :BIC

 

 

הנחיות ביטחון למגיעים לנציגות

יש להגיע לאחר תיאום תור מראש בלבד.

יש להגיע מצויידים בתעודה מזהה (דרכון או תעודת זהות) עם תמונה, המסמכים הנדרשים ואמצעי תשלום.

יש לקחת בחשבון שכל המבקרים יתבקשו לעבור בדיקה ביטחונית יחד עם חפציהם.

מתוך שיקולי ביטחון, לא תתאפשר הכנסת חפצים אישיים לנציגות, לרבות תיקי יד ומכשירים אלקטרוניים.

אין להגיע לנציגות עם תיקי יד גדולים ו/או מזוודות.

אין להגיע לנציגות עם מזון ו/או בקבוקי או מיכלי שתייה (ישנו קולר בחדר ההמתנה הקונסולרי).

הנחיות הביטחון של הנציגות יחולו על השוהים בחדר ההמתנה הקונסולרי.

יש להישמע בעל להנחיות צוות הביטחון של הנציגות.