Skip to main content

הנפקת של מסמך נסיעה ישראלי (דרכון) בעקבות אבדן, גניבה או השחתה.

שירות זה מאפשר לאזרחים ישראלים השוהים בחוץ לישראל להגיש בקשות לקבלת מסמכי נסיעה חדשים בעקבות אובדן, גניבה, השחתה, או בלאי של מסמך הנסיעה הקודם.
מסמכים נדרשים
תעודה מזהה עם תמונה (תעודת זהות או רישיון נהיגה ישראלי).
שתי תמונות דרכון עדכניות, צבעוניות,חזותיות בגודל 5 על 5 ס”מ על רקע לבן.
האם צריך להגיע לנציגות?
חובת התייצבות בנציגות.
1
תנאים לקבלת השירות
2
Related documents
איך להגיש את הבקשה
3
send form
טפסים ומסמכים נדרשים
4
appointment
זימון פגישה
1
תנאים לקבלת השירות

אזרחים ותושבים ישראלים השוהים בחוץ לארץ.

2
איך להגיש את הבקשה

מבקשים מעל גיל 18

נוכחות אישית חובה כשמדובר בהנפקת מסמך נסיעה ראשון בחו"ל, וכשמדובר בהנפקת מסמך נסיעה בגלל אובדן / גניבה / השחתה.

למבקשים מתחת לגיל 18

נוכחות אישית חובה למבקשי השירות ולהוריהם.

במקרה של הורים נשואים - מספיקה נוכחותו של הורה אחד.

שימו לב:

סוג המסמך שיונפק ייקבע על ידי הנציג הקונסולארי בנציגות. 

3
טפסים ומסמכים נדרשים

טופס בקשה להנפקת דרכון או תעודת מעבר מלא וחתום.

טופס הצהרה על אובדן, גניבה או השחתה של דרכון או תעודת מעבר.

4
זימון פגישה

יש לקבוע תור באמצעות המערכת לניהול תורים ולהגיע לנציגות בארץ השהייה. טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.

5
תשלום אגרה
לזימון תור

במקרים הנדרשת חובת נוכחות יש לקבוע תור במערכת קביעת התורים.
תוכנת זימון תורים, תאפשר לך לקבוע מראש את מועד ההגעה לשגרירות ואת סוג השירות המתבקש. הדבר יאפשר לצוות השגרירות להיערך מראש ולהבטיח טיפול אדיב, יעיל ומהיר.
שימו לב כי:
1. יש לקבוע תור לכל אדם המגיע (במקרה של משפחות- לכל אחד מבני המשפחה).
2. יש לכתוב שם המבקר באותיות לועזיות בלבד (כפי שרשום בדרכון).
מידע

ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות כתובת האימייל:

consular@berlin.mfa.gov.il

או באמצעות מענה טלפוני בימים ב'-ה' בין השעות 14:00-16:00

בכל פנייה יש לציין מספר תעודת זהות. 

 

Document

החל מהתאריך 1.1.2025 נוספה אפשרות לתשלום בגין שירותים קונסולריים גם באמצעות העברה בנקאית (בנוסף לאפשרות לתשלום בכרטיס אשראי או דביט).

 

סכום התשלום בגין השירות המבוקש יעשה בהתאם למפורט באתר הקונסוליה, בלוח האגרות התשלום המדויק שנדרש (במידה ומבוקשת החזרת המסמכים בדואר, יש להוסיף תשלום שליחה בדואר בסך 5 יורו).

 

העברה בנקאית תבוצע לפחות 3 ימי עבודה לפני קבלת השירות.

 

בעת ביצוע העברה בנקאית, חובה לרשום בהערות להעברה: שם מלא באנגלית של מקבל השירות (לא המשלם, אם מדובר באדם שונה), השירות המבוקש, ומספר תעודת זהות ישראלית/דרכון של מבקש השירות.

 

בבקשת שירות (או שליחת המסמכים בדואר) יש לצרף תדפיס אישור העברת התשלום שבוצעה.

 

 

שם החשבון:

Botschaft des Staates Israel

DE47100700000067611400 :IBAN

DEUTDEBBXXX :BIC

 

הנחיות ביטחון למגיעים לנציגות

יש להגיע לאחר תיאום תור מראש בלבד.

יש להגיע מצויידים בתעודה מזהה (דרכון או תעודת זהות) עם תמונה, המסמכים הנדרשים ואמצעי תשלום.

יש לקחת בחשבון שכל המבקרים יתבקשו לעבור בדיקה ביטחונית יחד עם חפציהם.

מתוך שיקולי ביטחון, לא תתאפשר הכנסת חפצים אישיים לנציגות, לרבות תיקי יד ומכשירים אלקטרוניים.

אין להגיע לנציגות עם תיקי יד גדולים ו/או מזוודות.

אין להגיע לנציגות עם מזון ו/או בקבוקי או מיכלי שתייה (ישנו קולר בחדר ההמתנה הקונסולרי).

הנחיות הביטחון של הנציגות יחולו על השוהים בחדר ההמתנה הקונסולרי.

יש להישמע בעל להנחיות צוות הביטחון של הנציגות.