Skip to main content

הנפקת מסמך נסיעה ישראלי - בקשה לדרכון

שירות זה מאפשר לאזרחים ולתושבים ישראליים השוהיים בחוץ לארץ להגיש בקשה לקבלת מסמך נסיעה ישראלי (דרכון) שאינו ביומטרי .
מסמכים נדרשים
שתי תמונות - תמונה חייבת להיות תמונת ראש עדכנית חזותית וצבעונית בגודל 5 על 5 ס"מ עם רקע לבן.
מסמך הנסיעה אותו מבקשים לחדש.
מסמך המעיד על אזרחות ישראלית – אם מדובר בבקשה למסמך נסיעה ישראלי ראשון,
טיפ
התשלום מתבצע בנציגות באמצעות כרטיסי אשראי וכרטיסי דביט (כולל GiroKard).
במידה ושולחים את הבקשה בדואר יש להשתמש בטופס התשלום או בהעברה בנקאית- הוראות מפורטות בתחתית העמוד.
האם צריך להגיע לנציגות?
כאשר הבקשה מוגשת עבור מסמך נסיעה ראשון, חלה חובת התייצבות בנציגות של מגיש הבקשה
כאשר מגיש הבקשה נעדר מישראל למעלה מ-10 שנים, חלה עליו חובת התייצבות בנציגות. תוקף מסמך הנסיעה המונפק יהיה לשנה בלבד.
כאשר מדובר בחידוש של מסמך שפג תוקפו ניתן לצרף את המסמכים הנדרשים ולשלוח בדואר אל הנציגות בארץ השהייה.

1
appointment
תנאים לקבלת השירות
2
Related documents
איך להגיש את הבקשה
3
Fill out the form
טפסים ומסמכים נדרשים
4
זימון פגישה
1
תנאים לקבלת השירות

זכאים  לקבל את השירות אזרח ישראלי או תושב ישראל השוהים בחוץ לארץ

2
איך להגיש את הבקשה

יש להגיע עם כל המסמכים אל הנציגות בארץ השהייה.

ניתן לשלוח את הבקשה בדואר בצירוף כל המסמכים הנלווים– בהתאם להנחיות באתר הנציגויות.

שימו לב:
כאשר שולחים בדואר יש לשלוח את המסמכים המקוריים ולשמור עותק מצולם.

3
טפסים ומסמכים נדרשים
4
זימון פגישה

הגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש.

טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.

5
Consular fee
לזימון תור
במקרים הנדרשת חובת נוכחות יש לקבוע תור במערכת קביעת התורים.
תוכנת זימון תורים, תאפשר לך לקבוע מראש את מועד ההגעה לשגרירות ואת סוג השירות המתבקש. הדבר יאפשר לצוות השגרירות להיערך מראש ולהבטיח טיפול אדיב, יעיל ומהיר.
שימו לב כי:
1. יש לקבוע תור לכל אדם המגיע (במקרה של משפחות- לכל אחד מבני המשפחה).
2. יש לכתוב שם המבקר באותיות לועזיות בלבד (כפי שרשום בדרכון).
מידע

ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות כתובת האימייל:

Consular@berlin.mfa.gov.il

או באמצעות מענה טלפוני בימים ב'-ה' בין השעות 14:00-16:00 במספר 03089045511

בפניות חובה לציין את מספר תעודת הזהות.

 

טופס התשלום מאשראי:

 

Document

החל מהתאריך 1.1.2025 נוספה אפשרות לתשלום בגין שירותים קונסולריים גם באמצעות העברה בנקאית (בנוסף לאפשרות לתשלום בכרטיס אשראי או דביט).

סכום התשלום בגין השירות המבוקש יעשה בהתאם למפורט באתר הקונסוליה, בלוח האגרות התשלום המדויק שנדרש (במידה ומבוקשת החזרת המסמכים בדואר, יש להוסיף תשלום שליחה בדואר בסך 5 יורו).

העברה בנקאית תבוצע לפחות 3 ימי עבודה לפני קבלת השירות.

בעת ביצוע העברה בנקאית, חובה לרשום בהערות להעברה: שם מלא באנגלית של מקבל השירות (לא המשלם, אם מדובר באדם שונה), השירות המבוקש, ומספר תעודת זהות ישראלית/דרכון של מבקש השירות.

בבקשת שירות (או שליחת המסמכים בדואר) יש לצרף תדפיס אישור העברת התשלום שבוצעה.

 

שם החשבון:

Botschaft des Staates Israel

DE47100700000067611400 :IBAN

DEUTDEBBXXX :BIC

 

הנחיות ביטחון למגיעים לנציגות

יש להגיע לאחר תיאום תור מראש בלבד.

יש להגיע מצוידים בתעודה מזהה (דרכון או תעודת זהות) עם תמונה, המסמכים הנדרשים ואמצעי תשלום.

יש לקחת בחשבון שכל המבקרים יתבקשו לעבור בדיקה ביטחונית יחד עם חפציהם.

מתוך שיקולי ביטחון, לא תתאפשר הכנסת חפצים אישיים לנציגות, לרבות תיקי יד ומכשירים אלקטרוניים.

אין להגיע לנציגות עם תיקי יד גדולים ו/או מזוודות.

אין להגיע לנציגות עם מזון ו/או בקבוקי או מיכלי שתייה (ישנו קולר בחדר ההמתנה הקונסולרי).

הנחיות הביטחון של הנציגות יחולו על השוהים בחדר ההמתנה הקונסולרי.