כאשר מגיש הבקשה נעדר מישראל למעלה מ-10 שנים, חלה עליו חובת התייצבות בנציגות. תוקף מסמך הנסיעה המונפק יהיה לשנה בלבד.
כאשר מדובר בחידוש של מסמך שפג תוקפו ניתן לצרף את המסמכים הנדרשים ולשלוח בדואר אל הנציגות בארץ השהייה.
זכאים לקבל את השירות אזרח ישראלי או תושב ישראל השוהים בחוץ לארץ
ניתן לקבוע תור באמצעות המערכת לזימון תורים ולהגיע עם כל המסמכים אל הנציגות בארץ השהייה.
ניתן לשלוח את הבקשה בדואר בצירוף כל המסמכים הנלווים– בהתאם להנחיות באתר הנציגויות.
שימו לב:
כאשר שולחים בדואר יש לשלוח את המסמכים המקוריים ולשמור עותק מצולם.
הגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש.
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.
יש לבצע תשלום בהתאם לסכום המופיע בטבלת האגרות.
תוכנת זימון תורים, תאפשר לך לקבוע מראש את מועד ההגעה לשגרירות ואת סוג השירות המתבקש. הדבר יאפשר לצוות השגרירות להיערך מראש ולהבטיח טיפול אדיב, יעיל ומהיר.
שימו לב כי:
1. יש לקבוע תור לכל אדם המגיע (במקרה של משפחות- לכל אחד מבני המשפחה).
2. יש לכתוב שם המבקר באותיות לועזיות בלבד (כפי שרשום בדרכון).
ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות כתובת האימייל:
consular@berlin.mfa.gov.il
או באמצעות מענה טלפוני בימים ב'-ה' בין השעות 14:00-16:00
.בכל פנייה יש לציין מספר תעודת זהות
הנחיות ביטחון למגיעים לנציגות
יש להגיע לאחר תיאום תור מראש בלבד.
יש להגיע מצויידים בתעודה מזהה (דרכון או תעודת זהות) עם תמונה, המסמכים הנדרשים ואמצעי תשלום.
יש לקחת בחשבון שכל המבקרים יתבקשו לעבור בדיקה ביטחונית יחד עם חפציהם.
מתוך שיקולי ביטחון, לא תתאפשר הכנסת חפצים אישיים לנציגות, לרבות תיקי יד ומכשירים אלקטרוניים.
אין להגיע לנציגות עם תיקי יד גדולים ו/או מזוודות.
אין להגיע לנציגות עם מזון ו/או בקבוקי או מיכלי שתייה (ישנו קולר בחדר ההמתנה הקונסולרי).
הנחיות הביטחון של הנציגות יחולו על השוהים בחדר ההמתנה הקונסולרי.
יש להישמע בעל להנחיות צוות הביטחון של הנציגות.