Skip to main content

בקשה לקבלת תמצית רישום ממרשם האוכלסין

שירות זה מאפשר לאזרחי ותושבי ישראל להגיש בקשה לקבלת תעודה ובה תמצית רישום הכוללת את הפרטים האישיים כפי שהם מופיעים במרשם האוכלוסין
מסמכים נדרשים
צילום תעודה מזהה או דרכון.
ייפוי כוח ותעודת זהות של בן המשפחה - אם הבקשה היא עבור בן משפחה מקרבה ראשונה
ייפוי כוח מעורך דין או פסק דין מבית משפט -אם הבקשה היא עבור בן משפחה אחר או עבור הזולת
טיפ
התשלום מתבצע בנציגות באמצעות כרטיסי אשראי וכרטיסי דביט (כולל GiroKard).
במידה ושולחים את הבקשה בדואר יש להשתמש בטופס התשלום או בהעברה בנקאית- הוראות מפורטות בתחתית העמוד.

אם נדרש אימות באפוסטיל על התעודה - עליכם להוסיף תשלום של 10 יורו.
על מנת לקבל את התעודה אליכם בדואר יש להוסיף 5 יורו לדואר רשום באמצעות טופס התשלום.
האם צריך להגיע לנציגות?
אין חובת התייצבות בנציגות וניתן לשלוח בדואר או בדואר אלקטרוני
שימו לב
יש לשלוח בקשות לקונסוליה באמצעות דואר רשום בלבד.

הקונסוליה אינה מספקת שירותי תרגום.
שימו לב
התיעוד מוזמן מהארץ וזמן הטיפול בבקשה הוא עד 60 ימי עבודה.
1
תנאים לקבלת השירות
2
Related documents
איך להגיש את הבקשה
3
send form
טפסים ומסמכים נדרשים
4
appointment
זימון פגישה
1
תנאים לקבלת השירות

אזרחי ותושבי ישראל או כל בעל עניין בדבר לקבל תעודה המכילה תמצית פרטי רישום ממרשם האוכלוסין. 

2
איך להגיש את הבקשה

באמצעות הדואר – יש לשלוח את הטפסים והמסמכים הנדרשים בצירוף צילום של מסמך מזהה.

באמצעות דואר אלקטרוני - בצירוף הטפסים והמסמכים הנדרשים 
 

שימו לב

אם הבקשה מוגשת עבור בן משפחה מקרבה ראשונה - יש לצרף ייפוי כוח ותעודת זהות של בן המשפחה. 

אם הבקשה מוגשת עבור בן משפחה אחר, או עבור הזולת - יש לצרף ייפוי כוח מעורך דין או פסק דין מבית משפט.

4
זימון פגישה

יש לקבוע תור באמצעות המערכת לניהול תורים ולהגיע לנציגות בארץ השהייה.

טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.

5
תשלום אגרה

השירות אינו כרוך בתשלום

לזימון תור
במקרים הנדרשת חובת נוכחות יש לקבוע תור במערכת קביעת התורים.
תוכנת זימון תורים, תאפשר לך לקבוע מראש את מועד ההגעה לשגרירות ואת סוג השירות המתבקש. הדבר יאפשר לצוות השגרירות להיערך מראש ולהבטיח טיפול אדיב, יעיל ומהיר.
שימו לב כי:
1. יש לקבוע תור לכל אדם המגיע (במקרה של משפחות- לכל אחד מבני המשפחה).
2. יש לכתוב שם המבקר באותיות לועזיות בלבד (כפי שרשום בדרכון).
מידע

ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות כתובת האימייל:

Consular@berlin.mfa.gov.il

או באמצעות מענה טלפוני בימים ב'-ה' בין השעות 14:00-16:00

בפניות חובה לציין את מספר תעודת הזהות.

 

טופס התשלום מאשראי:

 

Document

החל מהתאריך 1.1.2025 נוספה אפשרות לתשלום בגין שירותים קונסולריים גם באמצעות העברה בנקאית (בנוסף לאפשרות לתשלום בכרטיס אשראי או דביט).

סכום התשלום בגין השירות המבוקש יעשה בהתאם למפורט באתר הקונסוליה, בלוח האגרות התשלום המדויק שנדרש (במידה ומבוקשת החזרת המסמכים בדואר, יש להוסיף תשלום שליחה בדואר בסך 5 יורו).

העברה בנקאית תבוצע לפחות 3 ימי עבודה לפני קבלת השירות.

בעת ביצוע העברה בנקאית, חובה לרשום בהערות להעברה: שם מלא באנגלית של מקבל השירות (לא המשלם, אם מדובר באדם שונה), השירות המבוקש, ומספר תעודת זהות ישראלית/דרכון של מבקש השירות.

בבקשת שירות (או שליחת המסמכים בדואר) יש לצרף תדפיס אישור העברת התשלום שבוצעה.

 

שם החשבון:

Botschaft des Staates Israel

DE47100700000067611400 :IBAN

DEUTDEBBXXX :BIC

 

הנחיות ביטחון למגיעים לנציגות

יש להגיע לאחר תיאום תור מראש בלבד.

יש להגיע מצוידים בתעודה מזהה (דרכון או תעודת זהות) עם תמונה, המסמכים הנדרשים ואמצעי תשלום.

יש לקחת בחשבון שכל המבקרים יתבקשו לעבור בדיקה ביטחונית יחד עם חפציהם.

מתוך שיקולי ביטחון, לא תתאפשר הכנסת חפצים אישיים לנציגות, לרבות תיקי יד ומכשירים אלקטרוניים.

אין להגיע לנציגות עם תיקי יד גדולים ו/או מזוודות.

אין להגיע לנציגות עם מזון ו/או בקבוקי או מיכלי שתייה (ישנו קולר בחדר ההמתנה הקונסולרי).

הנחיות הביטחון של הנציגות יחולו על השוהים בחדר ההמתנה הקונסולרי.