יש להגיש את התעודה הציבורית המקורית בנציגות.
אזרחים ישראלים/ תושביםישראלים בחו"ל/ אזרחים זרים
יש להגיש את התעודה הציבורית המקורית בנציגות.
אין צורך במילוי טופס
הגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש.
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.
יש לבצע תשלום בהתאם לסכום המופיע בטבלת האגרות.
תוכנת זימון תורים, תאפשר לך לקבוע מראש את מועד ההגעה לשגרירות ואת סוג השירות המתבקש. הדבר יאפשר לצוות השגרירות להיערך מראש ולהבטיח טיפול אדיב, יעיל ומהיר.
שימו לב כי:
1. יש לקבוע תור לכל אדם המגיע (במקרה של משפחות- לכל אחד מבני המשפחה).
2. יש לכתוב שם המבקר באותיות לועזיות בלבד (כפי שרשום בדרכון).
ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות כתובת האימייל:
consular@berlin.mfa.gov.il
או באמצעות מענה טלפוני בימים ב'-ה' בין השעות 14:00-16:00
בכל פנייה יש לציין מספר תעודת זהות.
החל מהתאריך 1.1.2025 נוספה אפשרות לתשלום בגין שירותים קונסולריים גם באמצעות העברה בנקאית (בנוסף לאפשרות לתשלום בכרטיס אשראי או דביט).
סכום התשלום בגין השירות המבוקש יעשה בהתאם למפורט באתר הקונסוליה, בלוח האגרות התשלום המדויק שנדרש (במידה ומבוקשת החזרת המסמכים בדואר, יש להוסיף תשלום שליחה בדואר בסך 5 יורו).
העברה בנקאית תבוצע לפחות 3 ימי עבודה לפני קבלת השירות.
בעת ביצוע העברה בנקאית, חובה לרשום בהערות להעברה: שם מלא באנגלית של מקבל השירות (לא המשלם, אם מדובר באדם שונה), השירות המבוקש, ומספר תעודת זהות ישראלית/דרכון של מבקש השירות.
בבקשת שירות (או שליחת המסמכים בדואר) יש לצרף תדפיס אישור העברת התשלום שבוצעה.
שם החשבון:
Botschaft des Staates Israel
DE47100700000067611400 :IBAN
DEUTDEBBXXX :BIC
הנחיות ביטחון למגיעים לנציגות
יש להגיע לאחר תיאום תור מראש בלבד.
יש להגיע מצויידים בתעודה מזהה (דרכון או תעודת זהות) עם תמונה, המסמכים הנדרשים ואמצעי תשלום.
יש לקחת בחשבון שכל המבקרים יתבקשו לעבור בדיקה ביטחונית יחד עם חפציהם.
מתוך שיקולי ביטחון, לא תתאפשר הכנסת חפצים אישיים לנציגות, לרבות תיקי יד ומכשירים אלקטרוניים.
אין להגיע לנציגות עם תיקי יד גדולים ו/או מזוודות.
אין להגיע לנציגות עם מזון ו/או בקבוקי או מיכלי שתייה (ישנו קולר בחדר ההמתנה הקונסולרי).
הנחיות הביטחון של הנציגות יחולו על השוהים בחדר ההמתנה הקונסולרי.
יש להישמע בעל להנחיות צוות הביטחון של הנציגות.