Skip to main content

הודעה של שינוי שם פרטי או שם משפחה

שירות זה מאפשר להגיש בקשה לשינוי שם פרטי או שם משפחה
מסמכים נדרשים
מסמך מזהה ותעודת זהות שתימסר בנציגות
האם צריך להגיע לנציגות?
קיימת חובת התייצבות בנציגות
1
תנאים לקבלת השירות
2
Related documents
איך להגיש את הבקשה
3
send form
טפסים ומסמכים נדרשים
4
appointment
זימון פגישה
1
תנאים לקבלת השירות

אזרחים ישראלים/ תושבים ישראלים חו"ל.

בבקשה לשינוי שם משפחה ניתן לכלול את כל בני המשפחה: בן/ת זוג וילדים קטינים.

בבקשה לשינוי שם פרטי לקטין – קטין שמלאו לו 16 שנה צריך למלא טופס הצהרת הסכמה לשינוי שמו.

קיימת חובת נוכחות קטינים בכל גיל.

2
איך להגיש את הבקשה

יש לקבוע תור ולהתייצב בנציגות ישראל בארץ השהייה.

יש להוריד את הטופס לשינוי שם פרטי או שם משפחה, להדפיס ולמלא את הפרטים בכתב יד.

לאחר מילוי הטופס, יש להגיע באופן אישי לנציגות ישראל בארץ השהייה, בצירוף המסמכים הדרושים, לשלם את האגרה ולקבל את השירות.

 

שימו לב:

הסכמת הורה שני לשינוי שם לקטינים, תיעשה בפני עובדי המחלקה הקונסולרית בנציגות.

יש לפרט בהרחבה בטופס, או במכתב מצורף, את הסיבה לשינוי השם.

3
Fill the forms

טופס הודעה על שינוי שם, מלא, מנומק וחתום


טופס הצהרה על מסירת תעודת זהות

טופס הודעה על שינוי שם פרטי/הוספת שם פרטי לקטין
 

4
זימון פגישה

הגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש.

טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.

5
תשלום אגרה

שירות זה כרוך בתשלום בהתאם ללוח האגרות הקונסולריות

לזימון תור
במקרים הנדרשת חובת נוכחות יש לקבוע תור במערכת קביעת התורים.
תוכנת זימון תורים, תאפשר לך לקבוע מראש את מועד ההגעה לשגרירות ואת סוג השירות המתבקש. הדבר יאפשר לצוות השגרירות להיערך מראש ולהבטיח טיפול אדיב, יעיל ומהיר.
שימו לב כי:
1. יש לקבוע תור לכל אדם המגיע (במקרה של משפחות- לכל אחד מבני המשפחה).
2. יש לכתוב שם המבקר באותיות לועזיות בלבד (כפי שרשום בדרכון).
מידע

 

ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות כתובת האימייל:

Consular@berlin.mfa.gov.il

או באמצעות מענה טלפוני בימים ב'-ה' בין השעות 14:00-16:00 במספר 03089045511

בפניות חובה לציין את מספר תעודת הזהות.

 

טופס התשלום מאשראי:

 

Document

החל מהתאריך 1.1.2025 נוספה אפשרות לתשלום בגין שירותים קונסולריים גם באמצעות העברה בנקאית (בנוסף לאפשרות לתשלום בכרטיס אשראי או דביט).

סכום התשלום בגין השירות המבוקש יעשה בהתאם למפורט באתר הקונסוליה, בלוח האגרות התשלום המדויק שנדרש (במידה ומבוקשת החזרת המסמכים בדואר, יש להוסיף תשלום שליחה בדואר בסך 5 יורו).

העברה בנקאית תבוצע לפחות 3 ימי עבודה לפני קבלת השירות.

בעת ביצוע העברה בנקאית, חובה לרשום בהערות להעברה: שם מלא באנגלית של מקבל השירות (לא המשלם, אם מדובר באדם שונה), השירות המבוקש, ומספר תעודת זהות ישראלית/דרכון של מבקש השירות.

בבקשת שירות (או שליחת המסמכים בדואר) יש לצרף תדפיס אישור העברת התשלום שבוצעה.

 

שם החשבון:

Botschaft des Staates Israel

DE47100700000067611400 :IBAN

DEUTDEBBXXX :BIC

 

הנחיות ביטחון למגיעים לנציגות

יש להגיע לאחר תיאום תור מראש בלבד.

יש להגיע מצוידים בתעודה מזהה (דרכון או תעודת זהות) עם תמונה, המסמכים הנדרשים ואמצעי תשלום.

יש לקחת בחשבון שכל המבקרים יתבקשו לעבור בדיקה ביטחונית יחד עם חפציהם.

מתוך שיקולי ביטחון, לא תתאפשר הכנסת חפצים אישיים לנציגות, לרבות תיקי יד ומכשירים אלקטרוניים.

אין להגיע לנציגות עם תיקי יד גדולים ו/או מזוודות.

אין להגיע לנציגות עם מזון ו/או בקבוקי או מיכלי שתייה (ישנו קולר בחדר ההמתנה הקונסולרי).

הנחיות הביטחון של הנציגות יחולו על השוהים בחדר ההמתנה הקונסולרי.