Skip to main content

הודעה על פטירה של אזרח או תושב בחוץ לארץ.

שירות זה מאפשר לאזרחים ישראלים, תושבים ובעלי עניין לדווח בנציגויות ישראל על פטירה בחוץ לארץ
מסמכים נדרשים
תעודת פטירה מקורית, מאומתת כנדרש.
תעודת זהות או מסמך נסיעה של הנפטר/ת.
תעודת זהות או מסמך נסיעה של בן / בת המשפחה המדווחים או של עורך הדין המייצג אותם.
האם צריך להגיע לנציגות?
חובת התייצבות בנציגות
1
תנאים לקבלת השירות
2
Related documents
איך להגיש את הבקשה
3
send form
טפסים ומסמכים נדרשים
4
appointment
זימון פגישה
1
תנאים לקבלת השירות

זכאים לקבל את השירות אזרחים ישראלים, תושבים ובעלי עניין המעוניינים לדווח עלפטירה בחוץ לארץ.

רשאים להגיש את הבקשה בני זוג, קרובים מדרגה ראשונה, או עו"ד מטעם המשפחה (על ידי הצגת ייפוי כח מהמשפחה).

2
How to apply

יש למלא את הטופס המצורף ולהגיע לנציגות ישראל בארץ השהייה עם כל הטפסים הנדרשים.

שימו לב:

כאשר הבקשה מוגשת על ידי עורך דין יהיה עליו להציג גם מסמכים מזהים שלו.

3
טפסים ומסמכים נדרשים

/sites/default/files/media_upload/notification_form_on_the_death_of_a_citizen_residing_abroad.pdfטופס הודעה על פטירה של אזרח/תושב חו"ל מלא וחתום. 

4
זימון פגישה

הגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש. יש לקבוע תור באמצעות המערכת לניהול תורים ולהגיע לנציגות בארץ השהייה.

טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.

5
תשלום אגרה

שירות זה אינו כרוך בתשלום.

לזימון תור
במקרים הנדרשת חובת נוכחות יש לקבוע תור במערכת קביעת התורים.
תוכנת זימון תורים, תאפשר לך לקבוע מראש את מועד ההגעה לשגרירות ואת סוג השירות המתבקש. הדבר יאפשר לצוות השגרירות להיערך מראש ולהבטיח טיפול אדיב, יעיל ומהיר.
שימו לב כי:
1. יש לקבוע תור לכל אדם המגיע (במקרה של משפחות- לכל אחד מבני המשפחה).
2. יש לכתוב שם המבקר באותיות לועזיות בלבד (כפי שרשום בדרכון).
מידע

ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות כתובת האימייל:

consular@berlin.mfa.gov.il

או באמצעות מענה טלפוני בימים ב'-ה' בין השעות 14:00-16:00

בכל פנייה יש לציין מספר תעודת זהות.

Document

החל מהתאריך 1.1.2025 נוספה אפשרות לתשלום בגין שירותים קונסולריים גם באמצעות העברה בנקאית (בנוסף לאפשרות לתשלום בכרטיס אשראי או דביט).

 

סכום התשלום בגין השירות המבוקש יעשה בהתאם למפורט באתר הקונסוליה, בלוח האגרות התשלום המדויק שנדרש (במידה ומבוקשת החזרת המסמכים בדואר, יש להוסיף תשלום שליחה בדואר בסך 5 יורו).

 

העברה בנקאית תבוצע לפחות 3 ימי עבודה לפני קבלת השירות.

 

בעת ביצוע העברה בנקאית, חובה לרשום בהערות להעברה: שם מלא באנגלית של מקבל השירות (לא המשלם, אם מדובר באדם שונה), השירות המבוקש, ומספר תעודת זהות ישראלית/דרכון של מבקש השירות.

 

בבקשת שירות (או שליחת המסמכים בדואר) יש לצרף תדפיס אישור העברת התשלום שבוצעה.

 

 

שם החשבון:

Botschaft des Staates Israel

DE47100700000067611400 :IBAN

DEUTDEBBXXX :BIC

 

הנחיות ביטחון למגיעים לנציגות

יש להגיע לאחר תיאום תור מראש בלבד.

יש להגיע מצויידים בתעודה מזהה (דרכון או תעודת זהות) עם תמונה, המסמכים הנדרשים ואמצעי תשלום.

יש לקחת בחשבון שכל המבקרים יתבקשו לעבור בדיקה ביטחונית יחד עם חפציהם.

מתוך שיקולי ביטחון, לא תתאפשר הכנסת חפצים אישיים לנציגות, לרבות תיקי יד, ומכשירים אלקטרוניים.

אין להגיע לנציגות עם תיקי יד גדולים ו/או מזוודות.

אין להגיע לנציגות עם מזון ו/או בקבוקי או מיכלי שתייה (ישנו קולר בחדר ההמתנה הקונסולרי).

הנחיות הביטחון של הנציגות יחולו על השוהים בחדר ההמתנה הקונסולרי.

יש להישמע בעל להנחיות צוות הביטחון של הנציגות.