Skip to main content

אשרת כניסה למטרת ביקור או תיירות

שירות זה מאפשר הענקת אשרה למי שמבקש לשהות בישראל שהות קצרה בלבד, למטרת ביקור, תיור, תיירות מרפא, עסקים, לימודים לתקופה קצרה שלא לצורך אקדמי וכדומה
מסמכים נדרשים
מסמך נסיעה בתוקף לפחות ל- 3 חודשים מעבר לתקופת האשרה
תדפיסי חשבון בנק של לפחות 3 חודשים
אישור העסקה ממקום העבודה של הפונה
מקום מגורים בארץ למשך תקופת השהות
כרטיסי טיסה הלוך ושוב - לא חובה להציגם במעמד הגשת הבקשה
ביטוח רפואי בתוקף לכל תקופת הביקור בישראל
שתי תמונות פספורט שצולמו לאחרונה, על רקע לבן, עם פנים גלויות, בגודל של 5 ס"מ אורך ו- 5 ס"מ רוחב
האם צריך להגיע לנציגות?
יש לשלוח את המסמכים הסרוקים בדואר אלקטרוני. לאחר מכן, ההתייצבות הנציגות תהיה כםוםה להחלטת הנציג הקונסולארי
1
תנאים לקבלת השירות
2
Related documents
איך להגיש את הבקשה
3
Fill out the form
טפסים ומסמכים נדרשים
4
appointment
זימון פגישה
1
תנאים לקבלת השירות

רשאים להגיש את הבקשה אזרחים זרים המעוניינים לקבל אשרה לשהייה קצרה בישראל לצורכי ביקור, סיור, תיירות רפואית, עסקים, לימודים לא אקדמיים לתקופה קצרה וכדומה, 

2
איך להגיש את הבקשה
  • יש למלא את הטופס המצורף, לסרוק את כל המסמכים הנלווים ולשלוח באמצעות דואר אלקטרוני אל נציגות ישראל. 

  •  ההופעה האישית בשגרירות נתונה לשיקול דעתו של הנציג הקונסולרי.

3
טפסים ומסמכים נדרשים

טופס בקשה לקבלת אשרה כשהוא מלא וחתום. 

4
זימון פגישה

הגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש.

טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.

5
תשלום אגרה

שירות זה כרוך בתשלום בהתאם ללוח האגרות הקונסולריות
 

לזימון תור

במקרים הנדרשת חובת נוכחות יש לקבוע תור במערכת קביעת התורים.
תוכנת זימון תורים, תאפשר לך לקבוע מראש את מועד ההגעה לשגרירות ואת סוג השירות המתבקש. הדבר יאפשר לצוות השגרירות להיערך מראש ולהבטיח טיפול אדיב, יעיל ומהיר.
שימו לב כי:
1. יש לקבוע תור לכל אדם המגיע (במקרה של משפחות- לכל אחד מבני המשפחה).
2. יש לכתוב שם המבקר באותיות לועזיות בלבד (כפי שרשום בדרכון).
מידע

ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות כתובת האימייל:

Consular@berlin.mfa.gov.il

או באמצעות מענה טלפוני בימים ב'-ה' בין השעות 14:00-16:00 במספר 03089045511

בפניות חובה לציין את מספר תעודת הזהות.

 

טופס התשלום מאשראי:

 

Document

 

החל מהתאריך 1.1.2025 נוספה אפשרות לתשלום בגין שירותים קונסולריים גם באמצעות העברה בנקאית (בנוסף לאפשרות לתשלום בכרטיס אשראי או דביט).

סכום התשלום בגין השירות המבוקש יעשה בהתאם למפורט באתר הקונסוליה, בלוח האגרות התשלום המדויק שנדרש (במידה ומבוקשת החזרת המסמכים בדואר, יש להוסיף תשלום שליחה בדואר בסך 5 יורו).

העברה בנקאית תבוצע לפחות 3 ימי עבודה לפני קבלת השירות.

בעת ביצוע העברה בנקאית, חובה לרשום בהערות להעברה: שם מלא באנגלית של מקבל השירות (לא המשלם, אם מדובר באדם שונה), השירות המבוקש, ומספר תעודת זהות ישראלית/דרכון של מבקש השירות.

בבקשת שירות (או שליחת המסמכים בדואר) יש לצרף תדפיס אישור העברת התשלום שבוצעה.

 

שם החשבון:

Botschaft des Staates Israel

DE47100700000067611400 :IBAN

DEUTDEBBXXX :BIC

 

הנחיות ביטחון למגיעים לנציגות

יש להגיע לאחר תיאום תור מראש בלבד.

יש להגיע מצוידים בתעודה מזהה (דרכון או תעודת זהות) עם תמונה, המסמכים הנדרשים ואמצעי תשלום.

יש לקחת בחשבון שכל המבקרים יתבקשו לעבור בדיקה ביטחונית יחד עם חפציהם.

מתוך שיקולי ביטחון, לא תתאפשר הכנסת חפצים אישיים לנציגות, לרבות תיקי יד ומכשירים אלקטרוניים.

אין להגיע לנציגות עם תיקי יד גדולים ו/או מזוודות.

אין להגיע לנציגות עם מזון ו/או בקבוקי או מיכלי שתייה (ישנו קולר בחדר ההמתנה הקונסולרי).

הנחיות הביטחון של הנציגות יחולו על השוהים בחדר ההמתנה הקונסולרי.