Skip to main content

בקשה לתעודת מעבר ישראלית לזרים

שירות זה מאפשר לזרים שהם תושבי ישראל, להגיש בקשה לקבלת תעודת מעבר.
מסמכים נדרשים
שתי תמונות דרכון חזותיות עדכניות, צבעוניות, וזהות בגודל 5X5 סנטימטרים על רקע לבן.
תעודת זהות, במקרה של קטין: ספח תעודת הזהות, בו מופיע שמו של הקטין
תצהיר על אובדן/ גנבה/ השחתה של דרכון / תעודת מעבר
תעודת המעבר הנוכחית אם קיימת.
דרכון זר
קבלה על תשלום עבור תעודת המעבר ואשרת חוזר
* תוקף תעודת המעבר הדרוש לכניסה משתנה ממדינה למדינה. יש לוודא כי תעודת המעבר בתוקף מספיק למדינת היעד לפני הזמנת כרטיס הטיסה.
* תעודת מעבר ישראלית לזרים תהיה תקפה לתקופה שלא תעלה על חמש שנים.
* הסכמי הפטור מאשרות לישראלים אינם חלים על מי שנושא תעודת מעבר ישראלית לזרים ולכן, בכניסה למדינות אחרות יש להצטייד באשרות הנדרשות.
* לפני הכניסה לישראל יש להגיש בקשה לאשרת חוזר שכרוכה בתשלום אגרה נוספת.
טיפ
לא לשכוח שיש לצרף עותק מאשרת השהייה הגרמנית!
האם צריך להגיע לנציגות?
חובת התייצבות בנציגות במקרים של הנפקת תעודת מעבר ראשונה כאשר תעודת המעבר הישנה אבדה, נגנבה או הושחתה.
שימו לב
יש לצרף מכתב נלווה עם הפרטים הבאים, בנוסף לפרטים האישיים:
מצב משפחתי ואזרחות בן/בת הזוג, מספר הילדים והיכן נולדו;
ממתי שוהה במקום ולאיזו מטרה;
סוג האשרה בה שוהה המבקש ותוקפה;
מתי עזב לאחרונה את הארץ ובאיזו דרך;
האם נושא מסמך נסיעה כלשהו של מדינה אחרת (למעט ירדן).
1
תנאים לקבלת השירות
2
Related documents
איך להגיש את הבקשה
3
Fill out the form
טפסים ומסמכים נדרשים
4
appointment
זימון פגישה
1
תנאים לקבלת השירות

השירות ניתן לתושבי ישראל שאינם אזרחים.  

2
איך להגיש את הבקשה

יש למלא את הטפסים הנדרשים ולשלוח אותם  בדואר אל נציגות ישראל בארץ השהייה. 

בהנפקת תעודת מעבר ראשונה,  או במקרה שתעודת המעבר הישנה אבדה, נגנבה או הושחתה, יש להגיע לנציגות ישראל בארץ השהייה כדי  ולהגיש את הבקשה. . 

4
זימון פגישה


ההגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש באמצעות המערכת לזימון תורים
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.
 

לזימון תור
במקרים הנדרשת חובת נוכחות יש לקבוע תור במערכת קביעת התורים.
תוכנת זימון תורים, תאפשר לך לקבוע מראש את מועד ההגעה לשגרירות ואת סוג השירות המתבקש. הדבר יאפשר לצוות השגרירות להיערך מראש ולהבטיח טיפול אדיב, יעיל ומהיר.
שימו לב כי:
1. יש לקבוע תור לכל אדם המגיע (במקרה של משפחות- לכל אחד מבני המשפחה).
2. יש לכתוב שם המבקר באותיות לועזיות בלבד (כפי שרשום בדרכון).
מידע

ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות כתובת האימייל:

Consular@berlin.mfa.gov.il

או באמצעות מענה טלפוני בימים ב'-ה' בין השעות 14:00-16:00

.בכל פנייה יש לציין מספר תעודת זהות

 

Document

 

 

הנחיות ביטחון למגיעים לנציגות

יש להגיע לאחר תיאום תור מראש בלבד.

יש להגיע מצויידים בתעודה מזהה (דרכון או תעודת זהות) עם תמונה, המסמכים הנדרשים ואמצעי תשלום.

יש לקחת בחשבון שכל המבקרים יתבקשו לעבור בדיקה ביטחונית יחד עם חפציהם.

מתוך שיקולי ביטחון, לא תתאפשר הכנסת חפצים אישיים לנציגות, לרבות תיקי יד ומכשירים אלקטרוניים.

אין להגיע לנציגות עם תיקי יד גדולים ו/או מזוודות.

אין להגיע לנציגות עם מזון ו/או בקבוקי או מיכלי שתייה (ישנו קולר בחדר ההמתנה הקונסולרי).

הנחיות הביטחון של הנציגות יחולו על השוהים בחדר ההמתנה הקונסולרי.

יש להישמע בעל להנחיות צוות הביטחון של הנציגות.