מצב משפחתי ואזרחות בן/בת הזוג, מספר הילדים והיכן נולדו;
ממתי שוהה במקום ולאיזו מטרה;
סוג האשרה בה שוהה המבקש ותוקפה;
מתי עזב לאחרונה את הארץ ובאיזו דרך;
האם נושא מסמך נסיעה כלשהו של מדינה אחרת (למעט ירדן).
השירות ניתן לתושבי ישראל שאינם אזרחים.
יש למלא את הטפסים הנדרשים ולשלוח אותם בדואר אל נציגות ישראל בארץ השהייה.
בהנפקת תעודת מעבר ראשונה, או במקרה שתעודת המעבר הישנה אבדה, נגנבה או הושחתה, יש להגיע לנציגות ישראל בארץ השהייה כדי ולהגיש את הבקשה. .
ההגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש באמצעות המערכת לזימון תורים
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.
תוכנת זימון תורים, תאפשר לך לקבוע מראש את מועד ההגעה לשגרירות ואת סוג השירות המתבקש. הדבר יאפשר לצוות השגרירות להיערך מראש ולהבטיח טיפול אדיב, יעיל ומהיר.
שימו לב כי:
1. יש לקבוע תור לכל אדם המגיע (במקרה של משפחות- לכל אחד מבני המשפחה).
2. יש לכתוב שם המבקר באותיות לועזיות בלבד (כפי שרשום בדרכון).
ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות כתובת האימייל:
או באמצעות מענה טלפוני בימים ב'-ה' בין השעות 14:00-16:00
.בכל פנייה יש לציין מספר תעודת זהות
הנחיות ביטחון למגיעים לנציגות
יש להגיע לאחר תיאום תור מראש בלבד.
יש להגיע מצויידים בתעודה מזהה (דרכון או תעודת זהות) עם תמונה, המסמכים הנדרשים ואמצעי תשלום.
יש לקחת בחשבון שכל המבקרים יתבקשו לעבור בדיקה ביטחונית יחד עם חפציהם.
מתוך שיקולי ביטחון, לא תתאפשר הכנסת חפצים אישיים לנציגות, לרבות תיקי יד ומכשירים אלקטרוניים.
אין להגיע לנציגות עם תיקי יד גדולים ו/או מזוודות.
אין להגיע לנציגות עם מזון ו/או בקבוקי או מיכלי שתייה (ישנו קולר בחדר ההמתנה הקונסולרי).
הנחיות הביטחון של הנציגות יחולו על השוהים בחדר ההמתנה הקונסולרי.
יש להישמע בעל להנחיות צוות הביטחון של הנציגות.