רשאים להגיש את הבקשה אזרחים ישראלים שחיים מחוץ לישראל ומצבם האישי השתנה בעקבות נישואים, גירושים או התאלמנות
שינוי שם נכנס לתוקף אך ורק לאחר שאושר על ידי רשות האוכלוסין וההגירה. לאחר האישור ניתן להנפיק דרכון מעודכן בנציגות בה הוגשה ההודעה.
תעודת זהות מעודכנת תינתן רק ברשות האוכלוסין וההגירה בארץ.
נוכחות אישית חובה של מבקש השירות
יש להדפיס ולמלא את הטפסים הבאים:
הודעה בדבר שינוי שם
הודעה על שינוי מצב אישי
הגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש.
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.
תוכנת זימון תורים, תאפשר לך לקבוע מראש את מועד ההגעה לשגרירות ואת סוג השירות המתבקש. הדבר יאפשר לצוות השגרירות להיערך מראש ולהבטיח טיפול אדיב, יעיל ומהיר.
שימו לב כי:
1. יש לקבוע תור לכל אדם המגיע (במקרה של משפחות- לכל אחד מבני המשפחה).
2. יש לכתוב שם המבקר באותיות לועזיות בלבד (כפי שרשום בדרכון).
ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות כתובת האימייל:
consular@berlin.mfa.gov.il
או באמצעות מענה טלפוני בימים ב'-ה' בין השעות 14:00-16:00
בכל פנייה יש לציין מספר תעודת זהות.
הנחיות ביטחון למגיעים לנציגות
יש להגיע לאחר תיאום תור מראש בלבד.
יש להגיע מצויידים בתעודה מזהה (דרכון או תעודת זהות) עם תמונה, המסמכים הנדרשים ואמצעי תשלום.
יש לקחת בחשבון שכל המבקרים יתבקשו לעבור בדיקה ביטחונית יחד עם חפציהם.
מתוך שיקולי ביטחון, לא תתאפשר הכנסת חפצים אישיים לנציגות, לרבות תיקי יד ומכשירים אלקטרוניים.
אין להגיע לנציגות עם תיקי יד גדולים ו/או מזוודות.
אין להגיע לנציגות עם מזון ו/או בקבוקי או מיכלי שתייה (ישנו קולר בחדר ההמתנה הקונסולרי).
הנחיות הביטחון של הנציגות יחולו על השוהים בחדר ההמתנה הקונסולרי.
יש להישמע בעל להנחיות צוות הביטחון של הנציגות.