כאשר מגיש הבקשה נעדר מישראל למעלה מ-10 שנים, חלה עליו חובת התייצבות בנציגות. תוקף מסמך הנסיעה המונפק יהיה לשנה בלבד.
כאשר מדובר בחידוש של מסמך שפג תוקפו ניתן לצרף את המסמכים הנדרשים ולשלוח בדואר אל הנציגות בארץ השהייה.
לא ניתן לשלם עם אמריקן אקספרס או DISCOVER.
ניתן למצוא טופס תשלום בתחתית העמוד.
consular-services@atlanta.mfa.gov.il
זכאים לקבל את השירות אזרח ישראלי או תושב ישראל השוהים בחוץ לארץ
יש להגיע עם כל המסמכים אל הנציגות בארץ השהייה.
ניתן לשלוח את הבקשה בדואר בצירוף כל המסמכים הנלווים– בהתאם להנחיות באתר הנציגויות.
שימו לב:
כאשר שולחים בדואר יש לשלוח את המסמכים המקוריים ולשמור עותק מצולם.
הגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש.
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.
יש לבצע תשלום בהתאם לסכום המופיע בטבלת האגרות.
מקרים בהם נדרשת נוכחות בקונסוליה, בקביעת פגישה מראש:
*אזרח המחדש את דרכונו בפעם הראשונה כבגיר (18+)
*אזרח מעל גיל 28 אשר לא ביקר בישראל בעשר השנים האחרונות
*אזרח שדרכונו אבד/נפגם/הושחת/נגנב
ניתן לבצע חידוש מסמך נסיעה לבגיר דרך הדואר ללא צורך בהגעה לנציגות (מעל גיל 18).
חידוש מסמך נסיעה לקטין מחייב הגעה לקונסוליה, בתיאום פגישה מראש.
יש לשלוח את המסמכים הבאים:
1. הדרכון הישראלי הישן
2. טופס בקשה מלא וחתום
3. שתי תמונות פספורט 2X2 אינץ' עדכניות על רקע לבן, שיער מאחורי האוזניים, ללא משקפיים או כובע. נא לוודא שהתמונה באיכות טובה ובפוקוס.
4. טופס תשלום ($79 עבור מסמך נסיעה, $15 עבור מסמך הנסיעה החדש בדואר)
*לתשומת ליבכם: האחראיות על שליחת המסמכים לקונסוליה ובחזרה באמצעות הדואר, הינה בלעדית של השולח.