Skip to main content

בקשה לקבלת תמצית רישום ממרשם האוכלסין

שירות זה מאפשר לאזרחי ותושבי ישראל להגיש בקשה לקבלת תעודה ובה תמצית רישום הכוללת את הפרטים האישיים כפי שהם מופיעים במרשם האוכלוסין
מסמכים נדרשים
צילום תעודה מזהה או דרכון.
ייפוי כוח ותעודת זהות של בן המשפחה - אם הבקשה היא עבור בן משפחה מקרבה ראשונה
ייפוי כוח מעורך דין או פסק דין מבית משפט -אם הבקשה היא עבור בן משפחה אחר או עבור הזולת
טיפ
בשל גודלו המצומצם של חדר ההמתנה וכמות המבקרים, מי שאין לו תור או שאינו זקוק לשירותים קונסולריים לא יורשה להיכנס לקונסוליה. זה כולל בני זוג ובני משפחה. קשישים, נכים וקטינים הזקוקים לשירותים קונסולריים יכולים להגיע עם מלווה אחד (1) בלבד.

- כל מבקר נדרש לעבור בדיקה ביטחונית יסודית לפני כניסתו לחדר ההמתנה. הנחיות האבטחה חלות על כל מי שמבקר בקונסוליה. יש להישמע להנחיות צוות האבטחה בכל עת, לאורך כל ביקורך בקונסוליה.

- אל תביאו עמכם תיקים גדולים לפגישה, כולל תיקי גב גדולים, מזוודות או תיקים. ארנקים או תיקים אישיים מותרים.

- כל פריט אלקטרוני (טלפונים סלולריים, אוזניות, סיגריות אלקטרוניות וכו') חייב להיות מופקד בכספות (לא קשורות לקונסוליה) תשלום של $5.00 קנדי. תהיה לך גישה למכשירים שלך לאחר הפגישה שלך.

- כל מזון, משקאות ומיכלים המכילים נוזלים אסורים לכניסה לקונסוליה.

- אל תשכחו להביא אמצעי תשלום. אנחנו לא מתקבלים מזומן - רק כרטיסי דביט/אשראי (למעט אמריקן אקספרס).
האם צריך להגיע לנציגות?
אין חובת התייצבות בנציגות וניתן לשלוח בדואר או בדואר אלקטרוני
1
תנאים לקבלת השירות
2
Related documents
איך להגיש את הבקשה
3
send form
טפסים ומסמכים נדרשים
4
appointment
זימון פגישה
1
תנאים לקבלת השירות

אזרחי ותושבי ישראל או כל בעל עניין בדבר לקבל תעודה המכילה תמצית פרטי רישום ממרשם האוכלוסין. 

2
איך להגיש את הבקשה

באמצעות הדואר – יש לשלוח את הטפסים והמסמכים הנדרשים בצירוף צילום של מסמך מזהה.

באמצעות דואר אלקטרוני - בצירוף הטפסים והמסמכים הנדרשים 
 

שימו לב

אם הבקשה מוגשת עבור בן משפחה מקרבה ראשונה - יש לצרף ייפוי כוח ותעודת זהות של בן המשפחה. 

אם הבקשה מוגשת עבור בן משפחה אחר, או עבור הזולת - יש לצרף ייפוי כוח מעורך דין או פסק דין מבית משפט.

4
זימון פגישה

יש לקבוע תור באמצעות המערכת לניהול תורים ולהגיע לנציגות בארץ השהייה.

טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.

5
תשלום אגרה

השירות אינו כרוך בתשלום

לקבוע פגישה בקונסוליה
לחץ על הכפתור למטה כדי לקבוע פגישה בקונסוליה עבור השירותים הקונסולריים הדרושים לך. אנא ודא ששלבים 1-5 לעיל הושלמו ושכל הטפסים ממולאים בצורה מדויקת.
מידע

על הנציגויות הדיפלומטיות והקונסולריות הישראליות בחו"ל מוטלת האחריות לייעץ, להדריך ולסייע למקבל השירות הקונסולרי בעניינים בחו"ל. הקונסוליה של ישראל בטורונטו מספקת שירותים קונסולריים לתושבי אונטריו ומערב קנדה, לרבות מחוזות מניטובה, ססקצ'ואן, אלברטה, קולומביה הבריטית, הטריטוריות הצפון-מערביות, יוקון ונונאווט.

שירותים קונסולריים ניתנים למי שמגיע לפגישה אישית, כמו גם למי ששולח את המסמכים בדואר. שירותים מסוימים (כמתואר להלן) אינם ניתנים להשלמת ללא פגישה במיקום הקונסוליה באופן אישי.

שימו לב: אין אפשרות לקבוע פגישות בטלפון.

עבור השירותים הבאים, עליך להגיע לקונסוליה באופן אישי:

- הודעה על ישראלי שנולד בחו"ל.
- מועמדים חדשים לכל דרכון ישראלי או מסמכי נסיעה, ללא קשר לגיל.
- חידוש או הארכה של דרכון של קטין (הקטין נדרש להגיע לקונסוליה באופן אישי).
- שינוי מעמד אישי לדוגמה: נישואין, גירושין.
- אישור נוטריוני של מסמכים משפטיים מול הקונסול.
- דיווח וחידוש של דרכון או תעודת נסיעה ישראלי שאבד או ניזוק.
- בקשה לוויתור על אזרחות ישראלית.
- בקשה לכל שינוי שם.

הנחיות למי שנכנס לישראל:

  • אזרחים קנדיים הנכנסים לישראל לביקור של עד שלושה חודשים נדרשים לשאת דרכון קנדי ​​בתוקף עם תאריך תפוגה של לפחות שישה (6) חודשים מעבר ליציאה המיועדת.

  • לכל ביקור בישראל מעבר ל 3 חודשים או כניסה עם דרכון שאינו קנדי נדרשים לשאת דרכון ​​בתוקף עם תאריך תפוגה של לפחות שישה (6) חודשים מעבר ליציאה המיועדת. בנוסף, נדרשת ויזה.

עבור שירותים קונסולריים בשאר קנדה:

הקונסוליה הכללית של ישראל במונטריאול אחראית על מזרח קנדה (קוויבק, ניו ברונסוויק, האי הנסיך אדוארד, נובה סקוטיה וניופאונדלנד ולברדור). שגרירות ישראל באוטווה אחראית על החלק המזרחי של אונטריו (אוטווה עד וכולל קינגסטון).
 
שעות קבלה לשירותים קונסולריים:

המחלקה הקונסולרית פתוחה לקהל הרחב בתיאום מראש בלבד מיום שני עד שישי, 9:30 עד 12:30 (לא כולל חגים)

  • איסוף דרכון: שני עד שישי, 12:30 עד 13:30 באישור מראש בלבד.

  • שעות קבלה טלפוניות: שני עד שישי בין השעות 9:30-13:30 בטלפון 416-640-8505. ניתן להשאיר הודעה קולית.

  • לשאלות בנושאי צבא: שני עד שישי בין השעות 9:30-15:00.

כאשר הקונסוליה סגורה ורק במקרה חירום, תוכל להשאיר הודעה במספר הבא: ​416-823-7215. למקרי חירום ניתן גם להתקשר למוקד החירום של משרד החוץ בישראל בטלפון 02-5303155.