Skip to main content

מתן תצהיר נוטריוני בפני נציג קונסולרי

שירות זה מאפשר לבצע פעולה של מתן תצהיר בפני נציג קונסולרי
עדכון חשוב
האם צריך להגיע לנציגות?
חובת התייצבות בנציגות
מסמכים נדרשים
התצהיר
מסמך מזהה בתוקף -מסמך נסיעה, תעודה זהות או רישיון נהיגה
טיפ
- בשל גודלו המצומצם של חדר ההמתנה וכמות המבקרים, מי שאין לו תור או שאינו זקוק לשירותים קונסולריים לא יורשה להיכנס לקונסוליה. זה כולל בני זוג ובני משפחה. קשישים, נכים וקטינים הזקוקים לשירותים קונסולריים יכולים להגיע עם מלווה אחד (1) בלבד.

- כל מבקר נדרש לעבור בדיקה ביטחונית יסודית לפני כניסתו לחדר ההמתנה. הנחיות האבטחה חלות על כל מי שמבקר בקונסוליה. יש להישמע להנחיות צוות האבטחה בכל עת, לאורך כל ביקורך בקונסוליה.

- אל תביאו עמכם תיקים גדולים לפגישה, כולל תיקי גב גדולים, מזוודות או תיקים. ארנקים או תיקים אישיים מותרים.

- כל פריט אלקטרוני (טלפונים סלולריים, אוזניות, סיגריות אלקטרוניות וכו') חייב להיות מופקד בכספות (לא קשורות לקונסוליה) תשלום של $5.00 קנדי. תהיה לך גישה למכשירים שלך לאחר הפגישה שלך.

- כל מזון, משקאות ומיכלים המכילים נוזלים אסורים לכניסה לקונסוליה.

- אל תשכחו להביא אמצעי תשלום. אנחנו לא מתקבלים מזומן - רק כרטיסי דביט/אשראי (למעט אמריקן אקספרס).
1
תנאים לקבלת השירות
2
Related documents
איך להגיש את הבקשה
3
appointment
זימון פגישה
1
תנאים לקבלת השירות

זכאים לקבל את השירות אזרחים ותושבים ישראלים בחוץ לארץ, ואזרחים זרים, המבקשים חתימה על מסמך הנדרש להצגה בישראל.

לא ניתן לאשר תצהיר הכתוב בשפה שאינה מובנת לנציג הקונסולרי. על מנת לאשר תצהיר בשפה שאינה ידועה לנציג הקונסולרי, יש לצרף תרגום ותצהיר של המתורגמן כשהוא חתום בידי נוטריון ומאומת.

בתצהיר המתורגמן יש לציין שהמתורגמן שולט בשתי השפות, והתרגום תואם בתוכנו למקור.

2
איך להגיש את הבקשה

יש להגיע לנציגות ישראל בארץ השהייה עם התצהיר אותו מבקשים לאמת בצירוף תעודה מזהה בתוקף (דרכון, תעודת זהות או רשיון נהיגה).

3
זימון פגישה

הגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש.

טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.

4
תשלום אגרה

השירות כרוך בתשלום בהתאם לטבלת האגרות

לקבוע פגישה בקונסוליה
לחץ על הכפתור למטה כדי לקבוע פגישה בקונסוליה עבור השירותים הקונסולריים הדרושים לך. אנא ודא ששלבים 1-5 לעיל הושלמו ושכל הטפסים ממולאים בצורה מדויקת.
מידע

על הנציגויות הדיפלומטיות והקונסולריות הישראליות בחו"ל מוטלת האחריות לייעץ, להדריך ולסייע למקבל השירות הקונסולרי בעניינים בחו"ל. הקונסוליה של ישראל בטורונטו מספקת שירותים קונסולריים לתושבי אונטריו ומערב קנדה, לרבות מחוזות מניטובה, ססקצ'ואן, אלברטה, קולומביה הבריטית, הטריטוריות הצפון-מערביות, יוקון ונונאווט.

שירותים קונסולריים ניתנים למי שמגיע לפגישה אישית, כמו גם למי ששולח את המסמכים בדואר. שירותים מסוימים (כמתואר להלן) אינם ניתנים להשלמת ללא פגישה במיקום הקונסוליה באופן אישי.

שימו לב: אין אפשרות לקבוע פגישות בטלפון.

עבור השירותים הבאים, עליך להגיע לקונסוליה באופן אישי:

- הודעה על ישראלי שנולד בחו"ל.
- מועמדים חדשים לכל דרכון ישראלי או מסמכי נסיעה, ללא קשר לגיל.
- חידוש או הארכה של דרכון של קטין (הקטין נדרש להגיע לקונסוליה באופן אישי).
- שינוי מעמד אישי לדוגמה: נישואין, גירושין.
- אישור נוטריוני של מסמכים משפטיים מול הקונסול.
- דיווח וחידוש של דרכון או תעודת נסיעה ישראלי שאבד או ניזוק.
- בקשה לוויתור על אזרחות ישראלית.
- בקשה לכל שינוי שם.

הנחיות למי שנכנס לישראל:

  • אזרחים קנדיים הנכנסים לישראל לביקור של עד שלושה חודשים נדרשים לשאת דרכון קנדי ​​בתוקף עם תאריך תפוגה של לפחות שישה (6) חודשים מעבר ליציאה המיועדת.

  • לכל ביקור בישראל מעבר ל 3 חודשים או כניסה עם דרכון שאינו קנדי נדרשים לשאת דרכון ​​בתוקף עם תאריך תפוגה של לפחות שישה (6) חודשים מעבר ליציאה המיועדת. בנוסף, נדרשת ויזה.

עבור שירותים קונסולריים בשאר קנדה:

הקונסוליה הכללית של ישראל במונטריאול אחראית על מזרח קנדה (קוויבק, ניו ברונסוויק, האי הנסיך אדוארד, נובה סקוטיה וניופאונדלנד ולברדור). שגרירות ישראל באוטווה אחראית על החלק המזרחי של אונטריו (אוטווה עד וכולל קינגסטון).
 
שעות קבלה לשירותים קונסולריים:

המחלקה הקונסולרית פתוחה לקהל הרחב בתיאום מראש בלבד מיום שני עד שישי, 9:30 עד 12:30 (לא כולל חגים)

  • איסוף דרכון: שני עד שישי, 12:30 עד 13:30 באישור מראש בלבד.

  • שעות קבלה טלפוניות: שני עד שישי בין השעות 9:30-13:30 בטלפון 416-640-8505. ניתן להשאיר הודעה קולית.

  • לשאלות בנושאי צבא: שני עד שישי בין השעות 9:30-15:00.

כאשר הקונסוליה סגורה ורק במקרה חירום, תוכל להשאיר הודעה במספר הבא: ​416-823-7215. למקרי חירום ניתן גם להתקשר למוקד החירום של משרד החוץ בישראל בטלפון 02-5303155.