שירות זה מאפשר לזרים שהם תושבי ישראל, להגיש בקשה לקבלת תעודת מעבר.
מסמכים נדרשים
שתי תמונות דרכון חזותיות עדכניות, צבעוניות, וזהות בגודל 5X5 סנטימטרים על רקע לבן.
תעודת זהות, במקרה של קטין: ספח תעודת הזהות, בו מופיע שמו של הקטין
תצהיר על אובדן/ גנבה/ השחתה של דרכון / תעודת מעבר
תעודת המעבר הנוכחית אם קיימת.
דרכון זר
קבלה על תשלום עבור תעודת המעבר ואשרת חוזר
* תוקף תעודת המעבר הדרוש לכניסה משתנה ממדינה למדינה. יש לוודא כי תעודת המעבר בתוקף מספיק למדינת היעד לפני הזמנת כרטיס הטיסה.
* תעודת מעבר ישראלית לזרים תהיה תקפה לתקופה שלא תעלה על חמש שנים.
* הסכמי הפטור מאשרות לישראלים אינם חלים על מי שנושא תעודת מעבר ישראלית לזרים ולכן, בכניסה למדינות אחרות יש להצטייד באשרות הנדרשות.
* לפני הכניסה לישראל יש להגיש בקשה לאשרת חוזר שכרוכה בתשלום אגרה נוספת.
האם צריך להגיע לנציגות?
חובת התייצבות בנציגות במקרים של הנפקת תעודת מעבר ראשונה כאשר תעודת המעבר הישנה אבדה, נגנבה או הושחתה.
1
תנאים לקבלת השירות
2
איך להגיש את הבקשה
3
טפסים ומסמכים נדרשים
4
זימון פגישה
1
תנאים לקבלת השירות
השירות ניתן לתושבי ישראל שאינם אזרחים.
2
איך להגיש את הבקשה
יש למלא את הטפסים הנדרשים ולשלוח אותם בדואר אל נציגות ישראל בארץ השהייה.
בהנפקת תעודת מעבר ראשונה, או במקרה שתעודת המעבר הישנה אבדה, נגנבה או הושחתה, יש להגיע לנציגות ישראל בארץ השהייה כדי ולהגיש את הבקשה. .
3
4
זימון פגישה
ההגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש באמצעות המערכת לזימון תורים
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.
קביעת תור
על מנת לקבוע תור עליך לשלוח מייל לכתובת הבאה
Consular-services@panama.mfa.gov.il
נא לציין בגוף המייל: שם מלא, מספר זהות, מספר טלפון ומהו השירות המבוקש.
Consular-services@panama.mfa.gov.il
נא לציין בגוף המייל: שם מלא, מספר זהות, מספר טלפון ומהו השירות המבוקש.