אזרחי ותושבי ישראל או כל בעל עניין בדבר לקבל תעודה המכילה תמצית פרטי רישום ממרשם האוכלוסין.
באמצעות הדואר – יש לשלוח את הטפסים והמסמכים הנדרשים בצירוף צילום של מסמך מזהה.
באמצעות דואר אלקטרוני - בצירוף הטפסים והמסמכים הנדרשים
שימו לב
אם הבקשה מוגשת עבור בן משפחה מקרבה ראשונה - יש לצרף ייפוי כוח ותעודת זהות של בן המשפחה.
אם הבקשה מוגשת עבור בן משפחה אחר, או עבור הזולת - יש לצרף ייפוי כוח מעורך דין או פסק דין מבית משפט.
יש לקבוע תור באמצעות המערכת לניהול תורים ולהגיע לנציגות בארץ השהייה.
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.
השירות אינו כרוך בתשלום
1 - עקב מגבלות מקום בחדר ההמתנה וכמות המבקרים אדם ללא פגישה או אדם שלא זקוק לשירות קונסולרי לא יורשה להיכנס. הנחיה זו רלוונטית לבני זוג או קרובי משפחה אחרים המתלווים לנזקק לשירות. לאנשים מבוגרים ולאנשים בעלי מוגבלות מורשה להתלוות מלווה אחד.
2 - כאשר אתם מגיעים ללובי הבניין תתקיים שיחת טלפון בינכם לבין נציג בטחון. בפגישה תצטרכו להציג הוכחה על הפגישה (שעה, תאריך) כמו גם להציג תעודה מזהה (דרכון, ת.ז, רישיון נהיגה).
3 - כל מבקר בקונסוליה נדרש לעבור בדיקה ביטחונית בטרם כניסתו לחדר ההמתנה. הנחיה זו תקפה לכלל המבקרים. ההנחיות שתקבלו מקצין הבטחון במהלך הבדיקה תקפות לכל משך שהותכם בקונסוליה.
4 - לא ניתן להכניס לקונסוליה תיקים אלא רק ארנקים אישיים ולכן אנא המנעו מלהביא עמכם תיק. אין מקום לאחסון תיקים בקונסוליה או בבניין.
5 - לא ניתן להכניס לשטח הקונסוליה אוכל, שתייה (חמה או קרה) ובקבוקים המכילים נוזלים אסורים.
6 - מכשירים אלקטרונים (טלפונים ניידים, אוזניות, סיגריות אלקטרוניות וכו') יופקדו בתא קטן מחוץ לקונסוליה. תהיה לכם גישה למכשירים אלו רק לאחר הביקור.
7 - בבקשה הגיעו מוכנים עם אמצעי תשלום. אנו מקבלים רק כרטיסי דביט, אשראי (רק ויזה ומאסטרקארד) ומזומן.