השירות ניתן לכל אזרח ותושב ישראלי בעל רישיון נהיגה בתוקף.
יש לכתוב מכתב בקשה אישי חתום, לצרף אליו העתק של רישיון נהיגה ישראלי (תקף) משני צדדיו, צילום של דרכון ישראלי תקף., מספר רישיון נהיגה, שם מגיש הבקשה ופרטים ליצירת קשר, ולשלוח באמצעות דואר אלקטרוני, או להגיע איתם אל נציגות ישראל בארץ השהייה
ההגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש באמצעות המערכת לזימון תורים
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים
1 - עקב מגבלות מקום בחדר ההמתנה וכמות המבקרים אדם ללא פגישה או אדם שלא זקוק לשירות קונסולרי לא יורשה להיכנס. הנחיה זו רלוונטית לבני זוג או קרובי משפחה אחרים המתלווים לנזקק לשירות. לאנשים מבוגרים ולאנשים בעלי מוגבלות מורשה להתלוות מלווה אחד.
2 - כאשר אתם מגיעים ללובי הבניין תתקיים שיחת טלפון בינכם לבין נציג בטחון. בפגישה תצטרכו להציג הוכחה על הפגישה (שעה, תאריך) כמו גם להציג תעודה מזהה (דרכון, ת.ז, רישיון נהיגה).
3 - כל מבקר בקונסוליה נדרש לעבור בדיקה ביטחונית בטרם כניסתו לחדר ההמתנה. הנחיה זו תקפה לכלל המבקרים. ההנחיות שתקבלו מקצין הבטחון במהלך הבדיקה תקפות לכל משך שהותכם בקונסוליה.
4 - לא ניתן להכניס לקונסוליה תיקים אלא רק ארנקים אישיים ולכן אנא המנעו מלהביא עמכם תיק. אין מקום לאחסון תיקים בקונסוליה או בבניין.
5 - לא ניתן להכניס לשטח הקונסוליה אוכל, שתייה (חמה או קרה) ובקבוקים המכילים נוזלים אסורים.
6 - מכשירים אלקטרונים (טלפונים ניידים, אוזניות, סיגריות אלקטרוניות וכו') יופקדו בתא קטן מחוץ לקונסוליה. תהיה לכם גישה למכשירים אלו רק לאחר הביקור.
7 - בבקשה הגיעו מוכנים עם אמצעי תשלום. אנו מקבלים רק כרטיסי דביט, אשראי (רק ויזה ומאסטרקארד) ומזומן.