Skip to main content

הודעה על שינוי מצב אישי (נישואים/גירושים)

שירות זה מאפשר לישראלים לעדכן מצב אישי בעקבות נישואים וגירושים.
מסמכים נדרשים
דרכונים של שני בני הזוג
תעודת נישואים או גירושים - אם התעודה ניתנה בחוץ לארץ, עליה להיות מאומתת כנדרש עם חותמת אפוסטיל במדינות בהן קיים
האם צריך להגיע לנציגות?
בהודעה על נישואים/גירושים של בני זוג ישראלים נדרשת נוכחות של שני בני הזוג.
בהודעה על נישואים/גירושים לזרים נדרשת נוכחות של בעל האזרחות הישראלית בלבד.



שימו לב

הנחיות אבטחה למבקרים במדור הקונסולרי:
במסגרת דרישות אבטחת השגרירות, הכניסה לשגרירות מותנית בבדיקה על ידי אנשי הביטחון. חיוני להציג זיהוי רשמי מקורי עם תמונה (דרכון, תעודת זהות). אסור להכניס חפצים אישיים (תיקים, טלפונים סלולריים, מכשירים אלקטרוניים) או מזון ומשקאות.

אין להביא חפצים גדולים כמו מזוודה, או תיק גב גדול מכיוון שבשגרירות אין מקום לאחסון חפצים אלו. ניתן לאחסן פריטים קטנים כמו טלפונים סלולריים או מפתחות בלוקרים קטנים שיסופקו למבקש ביום התור.
1
תנאים לקבלת השירות
2
Related documents
איך להגיש את הבקשה
3
send form
טפסים ומסמכים נדרשים
4
appointment
זימון פגישה
1
תנאים לקבלת השירות

אזרחים ישראלים המבקשים להודיע על שינוי במצבם האישי.

2
איך להגיש את הבקשה

יש להגיע לנציגות ישראל בארץ השהייה על מנת להגיש את הבקשה.

  • תחילה יש לשלוח את המטפסים והמסמכים הנדרשים על נציגות ישראל במייל, לבדיקה מקדימה טרם הגעתכם לנציגות. 
    הודעה על נישואין, כאשר בן זוג אחד הוא אזרח ישראלי והשני אזרח זר, יש להציג גם תעודה מאומתת באפוסטיל (ממדינת המוצא) המעידה על מצבו / מצבה האישי הקודם של בן הזוג הזר.

  • במדינות שבהן לא ניתן לקבל תעודה ציבורית המעידה על מצב אישי קודם ו/או כל מסמך אחר: 

     יש להכין הצהרה נוטריונית של האזרח הזר על מצבו האישי הקודם, חתומה בפני הקונסול (או בפני נוטריון) ולצרף לה אישור מטעם הקונסול על כך שבמדינה / במחוז אין אפשרות לקבל תעודה רשמית המעידה על מצב אישי קודם.   

  • תעודת נישואין שבה נרשם מצב אישי קודם (יש להדגיש זאת בצילום נאמן למקור שיצורף לבקשה) - עונה על הנדרש, כשהיא מאומתת.

  • ניתן להסתפק גם בתעודת נישואין שניתנה בארץ, שבה רשום המצב האישי הקודם של הזר.   

3
טפסים ומסמכים נדרשים
4
זימון פגישה

הגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש, באמצעות מערכת זימון תורים.

טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.

5
תשלום אגרה

השירות אינו כרוך בתשלום.

קביעת תור
על מנת לקבוע תור עליך לשלוח מייל לכתובת הבאה:
consular1@santodomingo.mfa.gov.il
נא לציין בגוף המייל: שם מלא, מספר זהות, מספר טלפון ומהו השירות המבוקש.