Skip to main content

בירור פרטים על נוסע - כניסות ויציאות מישראל

שירות זה מאפשר לאזרחים ותושבים ישראלים ולזרים לקבל תעודת בירור כניסות ויציאות מהארץ, על מנת להוכיח שהייה בחוץ לארץ או בארץ.
מסמכים נדרשים
טופס בקשה לבירור פרטים על נוסע
צילום דרכון ישראלי
צילום דרכון זר (אם יש)
טיפ
אנו מזכירים לכם שהקונסוליה סגורה בחגים של ישראל וקולומביה.

אנו ממליצים לך לעיין בלוח האירועים שלנו בחלק המתאים כדי לתכנן את הביקור שלכם.
האם צריך להגיע לנציגות?
אין חובת התייצבות בנציגות וניתן להגיש את הבקשה באמצעות הדואר
שימו לב
שעות הפתיחה של הקונסוליה לציבור

שעות קבלה: שני עד שישי בין השעות 9:00 – 12:00
קישור לרשימת החגים המקומיים והיהודיים
שבו לא יהיה שירות קונסולרי.
שימו לב
דרכי התקשרות
בין השעות 9:00-13:00 בטל. +57 601 – 3277507/19
שעות קבלה טלפוניות לשירותים קונסולריים
שעות קבלה טלפוניות: 9:00 עד 13:00.
מספר טלפון של המחלקה הקונסולרית:
+57 601 – 3277507/19
1
תנאים לקבלת השירות
2
Related documents
איך להגיש את הבקשה
3
Fill out the form
טפסים ומסמכים נדרשים
4
appointment
זימון פגישה
5
עלות השירות
1
תנאים לקבלת השירות

זכאים לקבלת את השירות אזרחי ותושבי ישראל, עבור עצמם או עבור ילדיהם הקטינים. 

לבקשה למידע עבור אדם אחר, לרבות בן משפחה שאינו ילדו הקטין של המבקש, יש לצרף צו מבית משפט המורה על ניפוק התעודה. 

בקשה למידע על נפטר תינתן רק בצירוף צו ירושה (או צו בית משפט).

2
איך להגיש את הבקשה

אין חובת התייצבות בנציגות וניתן להגיש את הבקשה באמצעות הדואר

3
טפסים ומסמכים נדרשים

טופס בקשה לבירור פרטים על נוסע
צילום דרכון ישראלי 
צילום דרכון זר (אם יש) 

4
זימון פגישה

הגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש באמצעות מערכת זימון תורים.
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.

5
תשלום אגרה


השירות ניתן ללא עלות.
תשלום מבוצע רק בגין משלוח התעודה בדואר רשום או חותמת אפוסטיל.  
 

מידע

אימות של מסמכים ציבוריים

 

1. אימות באמצעות אפוסטיל

 

בשנת 1978 חתמה ואשרה ישראל את אמנת האג לביטול דרישת הלגליזציה של מסמכים ציבוריים זרים – 1961 (להלן: אמנת האג). מטרת אמנה זו הייתה לקצר את התהליכים הנדרשים למדינה מסוימת להכיר במסמכים הרשמיים שהונפקו על ידי מדינה אחרת, באמצעות אישור אפוסטיל.

 

מסמכים ותעודות ציבוריות שהונפקו באחת המדינות החתומות על האמנה הנ"ל, ואשר נושאים חותמת אפוסטיל, תקפים להצגתם בישראל, ללא צורך באימות/אישור נוסף על ידי הנציג הדיפלומטי/קונסולרי ב- הנציגות הישראלית.

 

בנוסף, עבור מדינות החתומות על אמנת האג, לא נדרש אימות נוסף על ידי קונסול הנציגות של המדינה שעבורה מיועד המסמך, אם הוא הוטבע באפוסטיל בישראל.

 

לגבי רשימת המדינות החתומות על האמנה, ופרטים אודות הרשות המוסמכת להעניק אישור אפוסטיל בכל מדינה, וכן מידע נוסף, לחצו על הקישור הבא:

 

http://www.hcch.net/index_en.php?act=conventions.authorities&cid=17

 

 

סוכנות יהודית

 

למידע על המשרדים הראשיים של הסוכנות היהודית בחו"ל לחצו על:

http://www.jewishagency.org/JewishAgency/Hebrew/

בית/מידע/משרדים+בתפוצה/

 

פרטי נציג הסוכנות היהודית לעלייה לישראל  בקולומביה

 

קארין זונסיין

 

57) 310.2930253 )

 

sojnutcolombia@gmail.com

 

רשימת מתרגמים מוסמכים

 

אם יש צורך במסמך, שירותי תרגום מהשפה המקומית לעברית

 

ראקל קלדרון 573106880704+

 

יעל כרמי 573157185157+

 

רשימה זו אינה מהווה המלצה למתרגמים המופיעים ברשימה. השימוש בשירותי המתרגמים השונים הינו באחריות המשתמש בשירותים.

 

 

 

הוראות אבטחה למבקרים שמקבלים שירותים קונסולריים

 

1. נא להביא תעודה מזהה עם תמונה.

2. כל מבקר וחפציו יחויבו בבדיקה ביטחונית.

3. למטרות אבטחה, לא ייכנסו חפצים אישיים למשימה, לרבות תיקים, טלפונים ניידים ומכשירים אלקטרוניים.

4. אין להביא תיקים או מזוודות גדולים.

5. אין להביא בקבוקי או מיכלי מזון ו/או שתיה.

6. הנחיות האבטחה של הנציגות חלות על אנשים בחדר ההמתנה הקונסולרי. יש להקפיד על הוראות צוות האבטחה בכל עת.

 

 

אנו עושים כמיטב יכולתנו לספק שירות מהיר, אך לא תמיד ניתן להשלים את כל השירותים באותו היום. לכן, אנו ממליצים לכם להתאזר בסבלנות, ולמי שנוסע מחוץ לעיר, תהיו מוכנים לשהות בבוגוטה יותר מיום אחד.

 

pse3
Payment botton

 

 

מידע על דרכי תשלום

 

ניתן לשלם רק בפזו קולומביאני – COP.

 

אמצעי התשלום הם כרטיס אשראי וכרטיס חיוב, העברה בנקאית ותשלום מקוון מאובטח - PSE.  מזומן יתקבל רק במקרה הצורך.

 

קישור לתשלום – PSE

 

 

המחלקה הקונסולרית

קונסול: מר איתי בן חמו


המחלקה הקונסולרית

גבריאלה כהן

דורה וואנצ'ר

ניתן ליצור איתנו קשר במייל consular@bogota.mfa.gov.il