Skip to main content

בירור פרטים על נוסע - כניסות ויציאות מישראל

שירות זה מאפשר לאזרחים ותושבים ישראלים ולזרים לקבל תעודת בירור כניסות ויציאות מהארץ, על מנת להוכיח שהייה בחוץ לארץ או בארץ.
מסמכים נדרשים
טופס בקשה לבירור פרטים על נוסע
צילום דרכון ישראלי
צילום דרכון זר (אם יש)
טיפ
התשלום מתבצע בנציגות באמצעות כרטיסי אשראי וכרטיסי דביט (כולל GiroKard).
במידה ושולחים את הבקשה בדואר יש להשתמש בטופס התשלום או בהעברה בנקאית- הוראות מפורטות בתחתית העמוד.

אם נדרש אימות באפוסטיל על התעודה - עליכם להוסיף תשלום של 10 יורו.
על מנת לקבל את התעודה אליכם בדואר יש להוסיף 5 יורו לדואר רשום באמצעות טופס התשלום.
האם צריך להגיע לנציגות?
אין חובת התייצבות בנציגות וניתן להגיש את הבקשה באמצעות הדואר
שימו לב
יש לשלוח בקשות לקונסוליה באמצעות דואר רשום בלבד.

הקונסוליה אינה מספקת שירותי תרגום.
שימו לב
התיעוד מוזמן מהארץ וזמן הטיפול בבקשה הוא עד 60 ימי עבודה.
1
תנאים לקבלת השירות
2
Related documents
איך להגיש את הבקשה
3
Fill out the form
טפסים ומסמכים נדרשים
4
appointment
זימון פגישה
5
עלות השירות
1
תנאים לקבלת השירות

זכאים לקבלת את השירות אזרחי ותושבי ישראל, עבור עצמם או עבור ילדיהם הקטינים. 

לבקשה למידע עבור אדם אחר, לרבות בן משפחה שאינו ילדו הקטין של המבקש, יש לצרף צו מבית משפט המורה על ניפוק התעודה. 

בקשה למידע על נפטר תינתן רק בצירוף צו ירושה (או צו בית משפט).

2
איך להגיש את הבקשה

אין חובת התייצבות בנציגות וניתן להגיש את הבקשה באמצעות הדואר

3
טפסים ומסמכים נדרשים

טופס בקשה לבירור פרטים על נוסע
צילום דרכון ישראלי 
צילום דרכון זר (אם יש) 

4
זימון פגישה

הגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש באמצעות מערכת זימון תורים.
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.

5
תשלום אגרה


השירות ניתן ללא עלות.
תשלום מבוצע רק בגין משלוח התעודה בדואר רשום או חותמת אפוסטיל.  
 

לזימון תור
במקרים הנדרשת חובת נוכחות יש לקבוע תור במערכת קביעת התורים.
תוכנת זימון תורים, תאפשר לך לקבוע מראש את מועד ההגעה לשגרירות ואת סוג השירות המתבקש. הדבר יאפשר לצוות השגרירות להיערך מראש ולהבטיח טיפול אדיב, יעיל ומהיר.
שימו לב כי:
1. יש לקבוע תור לכל אדם המגיע (במקרה של משפחות- לכל אחד מבני המשפחה).
2. יש לכתוב שם המבקר באותיות לועזיות בלבד (כפי שרשום בדרכון).
מידע

ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות כתובת האימייל:

Consular@berlin.mfa.gov.il

או באמצעות מענה טלפוני בימים ב'-ה' בין השעות 14:00-16:00 במספר 03089045511

בפניות חובה לציין את מספר תעודת הזהות.

 

טופס התשלום מאשראי:

 

Document

החל מהתאריך 1.1.2025 נוספה אפשרות לתשלום בגין שירותים קונסולריים גם באמצעות העברה בנקאית (בנוסף לאפשרות לתשלום בכרטיס אשראי או דביט).

סכום התשלום בגין השירות המבוקש יעשה בהתאם למפורט באתר הקונסוליה, בלוח האגרות התשלום המדויק שנדרש (במידה ומבוקשת החזרת המסמכים בדואר, יש להוסיף תשלום שליחה בדואר בסך 5 יורו).

העברה בנקאית תבוצע לפחות 3 ימי עבודה לפני קבלת השירות.

בעת ביצוע העברה בנקאית, חובה לרשום בהערות להעברה: שם מלא באנגלית של מקבל השירות (לא המשלם, אם מדובר באדם שונה), השירות המבוקש, ומספר תעודת זהות ישראלית/דרכון של מבקש השירות.

בבקשת שירות (או שליחת המסמכים בדואר) יש לצרף תדפיס אישור העברת התשלום שבוצעה.

 

שם החשבון:

Botschaft des Staates Israel

DE47100700000067611400 :IBAN

DEUTDEBBXXX :BIC

 

הנחיות ביטחון למגיעים לנציגות

יש להגיע לאחר תיאום תור מראש בלבד.

יש להגיע מצוידים בתעודה מזהה (דרכון או תעודת זהות) עם תמונה, המסמכים הנדרשים ואמצעי תשלום.

יש לקחת בחשבון שכל המבקרים יתבקשו לעבור בדיקה ביטחונית יחד עם חפציהם.

מתוך שיקולי ביטחון, לא תתאפשר הכנסת חפצים אישיים לנציגות, לרבות תיקי יד ומכשירים אלקטרוניים.

אין להגיע לנציגות עם תיקי יד גדולים ו/או מזוודות.

אין להגיע לנציגות עם מזון ו/או בקבוקי או מיכלי שתייה (ישנו קולר בחדר ההמתנה הקונסולרי).

הנחיות הביטחון של הנציגות יחולו על השוהים בחדר ההמתנה הקונסולרי.