Skip to main content

בקשה לקבלת תעודת "אישור לידה" של זר שנולד בישראל

שירות זה מאפשר לזרים שנולדו בישראל להנפיק תעודת לידה בעברית ובאנגלית עבור עצמם או בני משפחתם.
מסמכים נדרשים
צילום דרכון של האם
העתק מקורי של תעודת "לידת חי" שהתקבלה בעת הלידה
ייפוי כוח או פסק דין של בית משפט - כאשר הבקשה מוגשת על ידי אדם אחר
טיפ
התשלום מתבצע בנציגות באמצעות כרטיסי אשראי וכרטיסי דביט (כולל GiroKard).
במידה ושולחים את הבקשה בדואר יש להשתמש בטופס התשלום או בהעברה בנקאית- הוראות מפורטות בתחתית העמוד.
האם צריך להגיע לנציגות?
אין חובת התייצבות בנציגות למגיש הבקשה.

כאשר הבקשה מוגשת על ידי בן או בת זוג, קרוב משפחה מדרגה ראשונה או עו"ד מיופה כח, חובה עליהם להתייצב בנציגות.
שימו לב
יש לשלוח בקשות לקונסוליה באמצעות דואר רשום בלבד.
שימו לב
אם נדרש אימות באפוסטיל על התעודה - עליכם להוסיף תשלום של 10 יורו.
על מנת לקבל את התעודה אליכם בדואר יש להוסיף 5 יורו לדואר רשום באמצעות טופס התשלום.
שימו לב
הקונסוליה אינה מספקת שירותי תרגום.
1
תנאים לקבלת השירות
2
Related documents
איך להגיש את הבקשה
3
send form
טפסים ומסמכים נדרשים
4
appointment
זימון פגישה
1
תנאים לקבלת השירות

זכאים לקבל את השירות אזרחים זרים שנולדו בישראל

2
איך להגיש את הבקשה

דואר אלקטרוני - יש לסרוק את המסמכים ולצרף אל טופס הבקשה לתעודת לידה ולשלוח אל הנציגות בארץ השהייה.

משלוח בדואר –בהתאם להנחיות המופיעות באתר

4
זימון פגישה

הגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש.

טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.

5
תשלום אגרה

שירות זה אינו כרוך בתשלום

לזימון תור

במקרים הנדרשת חובת נוכחות יש לקבוע תור במערכת קביעת התורים.
תוכנת זימון תורים, תאפשר לך לקבוע מראש את מועד ההגעה לשגרירות ואת סוג השירות המתבקש. הדבר יאפשר לצוות השגרירות להיערך מראש ולהבטיח טיפול אדיב, יעיל ומהיר.
שימו לב כי:
1. יש לקבוע תור לכל אדם המגיע (במקרה של משפחות- לכל אחד מבני המשפחה).
2. יש לכתוב שם המבקר באותיות לועזיות בלבד (כפי שרשום בדרכון)
מידע

ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות כתובת האימייל:

Consular@berlin.mfa.gov.il

או באמצעות מענה טלפוני בימים ב'-ה' בין השעות 14:00-16:00 במספר 03089045511

בפניות חובה לציין את מספר תעודת הזהות.

 

טופס התשלום מאשראי:

 

Document

החל מהתאריך 1.1.2025 נוספה אפשרות לתשלום בגין שירותים קונסולריים גם באמצעות העברה בנקאית (בנוסף לאפשרות לתשלום בכרטיס אשראי או דביט).

סכום התשלום בגין השירות המבוקש יעשה בהתאם למפורט באתר הקונסוליה, בלוח האגרות התשלום המדויק שנדרש (במידה ומבוקשת החזרת המסמכים בדואר, יש להוסיף תשלום שליחה בדואר בסך 5 יורו).

העברה בנקאית תבוצע לפחות 3 ימי עבודה לפני קבלת השירות.

בעת ביצוע העברה בנקאית, חובה לרשום בהערות להעברה: שם מלא באנגלית של מקבל השירות (לא המשלם, אם מדובר באדם שונה), השירות המבוקש, ומספר תעודת זהות ישראלית/דרכון של מבקש השירות.

בבקשת שירות (או שליחת המסמכים בדואר) יש לצרף תדפיס אישור העברת התשלום שבוצעה.

 

שם החשבון:

Botschaft des Staates Israel

DE47100700000067611400 :IBAN

DEUTDEBBXXX :BIC

 

הנחיות ביטחון למגיעים לנציגות

יש להגיע לאחר תיאום תור מראש בלבד.

יש להגיע מצוידים בתעודה מזהה (דרכון או תעודת זהות) עם תמונה, המסמכים הנדרשים ואמצעי תשלום.

יש לקחת בחשבון שכל המבקרים יתבקשו לעבור בדיקה ביטחונית יחד עם חפציהם.

מתוך שיקולי ביטחון, לא תתאפשר הכנסת חפצים אישיים לנציגות, לרבות תיקי יד ומכשירים אלקטרוניים.

אין להגיע לנציגות עם תיקי יד גדולים ו/או מזוודות.

אין להגיע לנציגות עם מזון ו/או בקבוקי או מיכלי שתייה (ישנו קולר בחדר ההמתנה הקונסולרי).

הנחיות הביטחון של הנציגות יחולו על השוהים בחדר ההמתנה הקונסולרי.