1. טופס הבקשה לתעודה מלא וחתום (מצורף).
במידה שתעודת הלידה נדרשת באנגלית נא לציין את בהערות על גבי הטופס.
2. צילום דרכון/ ת.ז.
3. במידה שנדרשת חותמת אפוסטיל על התעודה נא להעביר 10 אירו לחשבון הבנק של הנציגות שמספרו BE90 3630 8220 6732 ***** נא לציין בהערות את מספר ת.ז של מבקש השירות.
4. יש לשלוח לנו במייל חוזר הוכחת תשלום עם שם בעל החשבון ומספר החשבון ממנו נעשתה העברה.
5. במידה שתרצו לקבל את התעודה בדואר לאחר שתגיע לנציגות נא להעביר תשלום עבור שירות הדואר הרשום לפי הנ"ל:
א. למשלוח דואר לכתובת בבלגיה- 12 אירו.
ב. למשלוח דואר לכתובת מחוץ לבלגיה – 15 אירו.
* ניתן להעביר את הסכום הכולל עבור האפוסטיל והדואר יחד.
** במידה שההעברה עבור השירותים נעשתה בנפרד יש לצרף הוכחת תשלום עבור הדואר גם כן.
6. נא לשלוח אלינו במייל חוזר את כתובת הדואר אליה יש לשלוח את הנ"ל.
את כלל המסמכים (כולל הוכחת תשלום) יש לשלוח במייל אחד ובפורמט PDF בלבד.
ניתן לקבל את השירות באמצעות שליחת המסמכים בדואר אלקטרוני או בדואר רשום אל נציגות ישראל בארץ השהייה.
השירות ניתן למבקשים עבור עצמם, בן או בת הזוג, אח או אחות, ילדיהם, הוריהם, נכדיהם, סבים וסבתות.אם קיימים בעלי עניין נוספים המעוניינים לקבל את התעודה, הם יוכלו לבקש את תעודת הלידה בצירוף ייפוי כח או מכתב הסבר.
שימו לב:
ניתן לבקש תעודה דו-לשונית בשפות עברית ואנגלית, או בעברית בלבד.
אם הבקשה מיועדת למי שנולדו לפני שנת 1955, יש לציין את מקום המגורים של ההורים בשעת הלידה, בנוסף למקום הלידה.
יש להדפיס את טופס הבקשה לתעודת לידה, למלא אותו בכתב יד, לסרוק (כולל המסמכים הנלווים) ולשלוח בדוא"ל אל נציגות ישראל בארץ השהייה.
הגשה בדואר
יש להדפס את טופס הבקשה לתעודת לידה, לצרף את המסמכים הנדרשים ולשלוח בדואר אל נציגות ישראל בארץ השהייה.
בקשה למתן תיעוד ממרשם האוכלוסין
שימו לב
בהזמנת תעודת לידה דו לשונית, יש לרשום את פרטי האדם עבורו מבוקשת הבקשה גם באנגלית.
ההגעה לנציגות מותנית בקביעת תור מראש באמצעות המערכת לזימון תורים
טרם הגעה לנציגות יש לדאוג שיהיו בידיך כל המסמכים והטפסים המלאים הנדרשים.
השירות ניתן ללא עלות
32-02-3735508+
32-02-3735511+
32-02-3735500+
- נא לציין שם ומספר ת.ז ישראלי של מבקש השירות.
- אופן התשלום על פעולות המתבצעות בקונסוליה: כרטיס דביט, כרטיס אשראי (מלבד אמריקן אקספרס).
- מסיבות ביטחוניות, לא תאושר כניסה עם תיקים לנציגות.
המבקרים נדרשים להגיע עם המסמכים הדרושים לטיפול הקונסולרי, תעודות מזהות, טלפון וארנק בלבד.